וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: כוכב "המפץ הגדול" יוצא מהארון

29.5.2012 / 8:19

ג'ים פרסונס מ"המפץ הגדול" יוצא מהארון, סערת "האח הגדול" מסלימה וליהוק אדיר ל"בנות": סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: ג'ים פרסונס יצא מהארון. ומה לגבי שלדון קופר?

בצעד שהסעיר את התקשורת האמריקאית, החליט כוכב "המפץ הגדול", השחקן זוכה שני פרסי אמי וגלובוס הזהב, ג'ים פרסונס (שלדון קופר בסדרה) לצאת השבוע מהארון. את הגילוי סיפק פרסונס בראיון ל"ניו יורק טיימס" כשסיפר כי הוא נמצא בזוגיות זה 10 שנים. "מר פרסונס הוא הומו ונמצא בזוגיות זה עשור", סיפר במילותיו כתב העיתון פטריק הילי, שהזכיר את הפרט הזה כבדרך אגב, תוך תיאור תפקידו החדש של פרסונס במחזה "הארווי" בברודווי.

פרסונס זוכה באמי ומודה לבן זוגו, פשוט מבלי שיידעו שמדובר בבן זוגו:

הגילוי עורר דיון לא קטן ברשת בו טענו רבים כי פרסונס מעולם לא היה למעשה "בתוך הארון" וכי נהג לספר על מערכת היחסים בה הוא נמצא כאשר נשאל עליה ובמהלך שיחות חולין עם עמיתיו לעבודה. עם זאת, נטען מנגד, כי גם אם העובדה היתה ידועה למקורבים וגורמים בתעשייה, הרי שפרסונס לא בדיוק צעק אותה מהגגות.

דיון נוסף התקיים על הדרך בה בחר פרסונס לצאת מהארון. עיתונאים רבים טענו כי ההחלטה להודיע על כך דווקא ב"ניו יורק טיימס" המכובד ובדרך אגבית כל כך, מסמלת עידן חדש של תרבות היציאה מהארון של הסלבס. אם עד כה הם היו עושים את המסלול הקבוע של ראיון+שער במגזין נחשב ואחר כך שורה של ראיונות טלוויזיוניים מתוקשרים, הרי שעכשיו זה נאמר כמובן מאליו, בלי לעשות עניין גדול.

כעת, שואלים מעריצי סדרת החנונים המצליחה האם הדבר יכול לבוא לידי ביטוי באופיו ונטיותיו המיניות של שלדון – דמות שעד כה היתה א-מינית והכי רחוק שהגיעה היה נשיקה על השפתיים ברגע של שכרות. יוצרי התוכנית טרם התייחסו להודעה, אולם ניתן להניח כי הדבר לא ישתקף כלל בחייו של קופר, מיזנתרופ שסולד ממגע אנושי, גיי או לא.

המיותר: ABC משיבה מלחמה לתביעת "האח הגדול" של CBS

במדורים קודמים דווח כאן על תביעת הענק שהגישה רשת CBS נגד תוכנית הריאליטי החדשה של רשת ABC, "בית הזכוכית", בטענה כי היא מועתקת מפורמט "האח הגדול". השבוע הגישה ABC את תגובתה הרשמית לתביעה וכצפוי - ההכפשות עפות. "התביעה היא ניסיון חסר ערך לעצור את פיתוח הריאליטי החדש של ABC", ירו נציגי הרשת. לטענתם, טרם נקבעו כללים ברורים לתוכנית וטרם נבנה הסט בו יתגוררו המשתתפים, אולם כבר עכשיו ניתן להבחין במספר הבדלים בין שתי התכניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

כך למשל, טענו ב-ABC, כי בניגוד ל"האח הגדול", בו המשתתפים מבודדים מהעולם החיצון, ב"בית הזכוכית" יוכלו המשתתפים להיות באינטראקציה עם העולם וידברו עם המעריצים שלהם ברשתות החברתיות. הבדל נוסף בין השתיים, הוא שב"בית הזכוכית" לא יהיה מנחה בניגוד ל"האח הגדול" והתוכנית תהיה במהותה יותר מאבק בין קבוצות מאשר כל אדם לעצמו. "אפילו CBS לא יכולה לשים זכויות יוצרים על 14 מתמודדים שחיים בבית עם מצלמות", נטען בתגובה לתביעה. "בית הזכוכית" אמורה לעלות לשידור בתוך כחודש, כך שהשעון מתקתק, אך בזכות המאבק, הריאליטי של ABC צובר תאוצה ובאזז רק כדי לראות במה מדובר. ו-CBS? יש להם את "האח הגדול", זה תמיד עובד.

הביזאר: לוח הקיץ של TLC נראה מוזר מתמיד

רשת TLC השיקה את לוח השידורים שלה לקיץ הקרוב שיחל ביום חמישי, ובין התכניות הוותיקות שחוזרות כמו
"Say Yes To The Dress", "What Not To Wear" ו-"Cake Boss", ניתן למצוא גם כמה פנינים חדשות שמהוות פוטנציאל לגילטי פלז'ר האולטימטיבי.

כך למשל, מגיעה אלינו למסך הסדרה "My Big Fat American Gipsy Wedding" – ספין אוף של הסדרה "My Big Fat Gipsy Wedding", שמתרכזת הפעם בחתונות הביזאריות של קהילות הצוענים בארה"ב. "Big Brooklyn Style" עוקבת אחר סטייליסטים שמנסים לסייע לנשים במידות גדולות למצוא בגדים ראויים ו-"Randy To The Rescue" שמלווה את רנדי פנולי, יועץ אופנה מוערך לחתונות, במסעותיו ברחבי אמריקה עם המשאית שלו שעמוסה בכל השמלות הכי שוות שעושות את דרכן לכלות המיועדות.

ליהוק שיחוק: כוכב "קומיוניטי" מגיע ל"בנות"

לנה דנהאם, יוצרת הסדרה "בנות" ואולי הדבר הכי חם כרגע בתעשיית הטלוויזיה, הפתיעה השבוע עם ליהוק מעניין במיוחד לעונה השנייה של הסדרה: כוכב הקומדיה "קומיוניטי", דונלד גלובר. גלובר, גם שחקן קומי מצוין וגם ראפר מבריק (צ'יילדיש גמבינו) יצטרף לעונה השנייה, אולם עדיין לא ברור איזו דמות הוא יגלם ועד כמה מהותי יהיה תפקידו.

Childish Gambino. AP
ברוך הבא לעולם של הבנות. דונלד גלובר/AP

"אני אוהבת להעמיד פנים שאנחנו יוצרים את הסדרה 'אבודים' ושיש מלא ספוילרים", התבדחה השבוע דנהאם בראיון כשנשאלה על תפקידו של גלובר בסדרה, לאחר שפורסמו תמונות שלו במהלך הצילומים על הסט. "אנחנו ממש רוצים שהעונה השנייה תהיה מפתיעה עבור הצופים, כי יש הרבה דברים כיפיים מתוכננים, הרבה הופעות אורח". אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

לינק לעת צרה: סדרת רשת חדשה ליוצר "Touch"

יוצר "Touch", טים קרינג, ישיק בעוד יומיים בדיוק סדרת רשת חדשה המבוססת בחלקה על דרמת המדע בדיוני החדשה בכיכובו של קיפר סאתרלנד. בסדרה, שתיקרא "Daybreak", ישחקו ריאן אגולד ("90210") ושרה רואמר. לדברי קרינג, המשותף לסדרת הרשת ול-"Touch" הוא הצורה דודקהדרון – מצולע בעל 12 צלעות לו מיוחסות יכולות מיסטיות. את הסדרה תוכלו לראות החל מעוד יומיים (היום בו גם ישודר פרק הסיום של "Touch") בלינק הזה.

הקטע שעשה לנו את השבוע: אנדי סמברג מברך את בוגרי מחזור 2012 בהרווארד

עונת טקסי סיום התואר נפתחה, ומלבד גלימות, כובעים וחלומות על עתיד ורוד זוכים מידי שנה בוגרי המכללות והאוניברסיטאות בארה"ב גם לנאום/מופע סטנד-אפ מהכוכב התורן. בשנים עברו היו אלה ג'ון סטיוארט, סטיבן קולבר וקונאן אובריאן שמילאו את דוכני הנאומים. השנה כבר הועלו לרשת נאומיהם של ג'יין לינץ' במכללת סמית' לבנות ונאומו של אנדי סמברג באוניברסיטת הרווארד. צפו בכוכב "Saturday Night Live" נותן לבוגרים הטריים עצות לחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully