וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזבו: "היינו בשוק מהניסיון לפיגוע נגדנו"

30.5.2012 / 13:51

נציגי ישראל באירוויזיון הגיבו לפרסומים על התכנון לבצע פיגוע באזרבייג'ן, שם נערכה התחרות: "גם כשהיתה לנו אבטחה זה היה מלחיץ"

"הייתי בשוק, הוא היה קצת יותר מודאג", סיפרה שירי הדר מלהקת איזבו, בתגובה לפרסומים על הנסיון לבצע פיגוע במלון הילטון בו שהו בזמן תחרות האירוויזיון בבאקו, בירת אזרבייג'ן. "הופתעתי מאוד, אולי כדאי לברך 'הגומל'. לי תמיד יש הרגשה די בטוחה. להסתובב כיהודי זה תמיד מלחיץ". "היינו בהרבה סיטואציות בעולם", אמר רן שם טוב, סולן ההרכב. "תמיד יודעים שאנחנו ישראלים או יהודים וברור שתמיד יש כוונה ומי שרוצה לעשות בלאגן יצליח, כי אנחנו בלי אבטחה. אנחנו מתנהגים כאילו 'לי זה לא יקרה'. גם כשהיה לנו אבטחה זה היה מלחיץ".

"אחרי שהאבטחה שלנו חזרה ארצה, הבנתי שאנחנו נהיה מלווים במשטרה האזרבייג'נית מחוץ למלון, אז זה הרגיע קצת", הוסיף שם טוב. "בגדול, אמרו לנו שאנחנו מקבלים 2-3 מאבטחים וכשראינו שהמאבטחים מתרבים, חשבנו שזו העבודה שלהם והרגשנו מאוד בטוחים".

"זה היה בלתי אפשרי לעזוב את באקו מבחינתנו, כי זה היה אומר להשאיר את בני המשפחה שלנו שם", אמרה הדר. "האזרבייג'נים היו מדהימים לאורך כל הדרך. הרגשנו חריגים מבחינת הליווי הבטחוני של הישראלים".

"אנחנו לא כועסים על רשות השידור", סיכמה הדר באשר לפרסומים על הריב בין הצדדים. "היו כל מיני שמועות, כי תמיד יש שמועות. ההתנהלות בינינו לבינם היתה מעולה, להיפך - הם באו לקראתנו יותר מאשר שהם דמיינו שהם יוכלו להגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully