וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הסרטים של MTV: "דמדומים" ניצח את "משחקי הרעב"

4.6.2012 / 7:42

רגע לפני חילופי הדורות, "דמדומים" גבר על "משחקי הרעב" בדרך לפרס סרט השנה, אבל "משחקי הרעב" יצאו עם שלל פרסים

כמה חודשים לפני צאת הסרט האחרון בסדרה, מותג "דמדומים" זכה לעדנה מצד הקהל מספר 1 שלו, בני הנוער, עם שלל פרסים בטקס פרסי הסרטים של MTV שנערך הלילה (ראשון) בהנחיית ראסל ברנד. הסרט הנוכחי בסדרה, "שחר מפציע: חלק 1", זכה בפרס הסרט הטוב ביותר וכן רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט זכו בפרס הנשיקה הטובה ביותר.

גם "משחקי הרעב" לא יצא בידיים ריקות, עם זכיות נאות: ג'וש האצ'רסון זכה בפרס השחקן הטוב ביותר וג'ניפר לורנס זכתה בפרס השחקנית ושניהם זכו בפרס סצנת הקרב הטובה ביותר. אליזבת בנקס זכתה בפרס "השינוי הטוב ביותר על המסך". קאסט הסרט האחרון של "הארי פוטר" זכה בפרס האנסמבל הטוב ביותר, ג'ניפר אניסטון זכתה בפרס "הנבלה הטובה ביותר" על תפקידה בסרט "איך להיפטר מהבוס" ואילו "מסיבת רווקות" זכה בשני פרסים: "ההופעה הופכת המעיים" הטובה ביותר לכל הקאסט וההופעה הקומית הטובה ביותר למליסה מקארת'י.

טיילור לוטנר עם קריסטן סטיוארט. GettyImages
מחול אחרון ופרידה? קריסטן סיוארט צווחת לצד טיילור לוטנר/GettyImages

הטקס עצמו היה כמובן באווירה משוחררת יותר מטקסי פרסים רגילים של עולם הקולנוע, והוא גם זכה לנוכחות בהתאם: לא כל הכוכבים הגיעו, ג'ניפר לורנס קיבלה את הפרס בנאום בווידאו ואילו את כל הקאסט של "הארי פוטר" יצגה אמה ווטסון. עם זאת, ראסל ברנד היה מצחיק כרגיל ואף הסתלבט על ג'סטין ביבר, שחשוד בהכאת צלם פפראצי, ובדרך צחק על עצמו, שכן גם הוא הואשם באותה עבירה: "אתם לא רוצים שאצחק על הכאת צלמי פפראצי... חכו שאצחק על נישואי בזק של סלבריטאים", אמר ברנד וירה לעצמו ברגל עם בדיחה על גירושיו מהזמרת קייטי פרי.

ג'וני דפ עם הבלאק קיז. GettyImages
איזה גבר. ג'וני דפ לצד דן אורבך מהבלאק קיז/GettyImages

בקטע משעשע אחר בערב הציגו סטיבן טיילר וג'ו פרי מאירוסמית' את פרס "גיבור הדור" לג'וני דפ. במקום נאום רגיל, דפ עלה עם להקת הבלאק קיז, ביצע איתם שני שירים כשביניהם תהה אם זו בעצם קריאה שיפרוש. "סטיבן וג'ו ירקו שן שלי החוצה במהלך הפרזנטציה", אמר דפ והוסיף כי זהו כבוד גדול להיות מוצג על ידי אגדות כמו להקת אירוסמית' ולעלות לבמה עם הבלאק קיז, "אגדה שבדרך", כפי שכינה אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully