וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע הספר 2012: אירועים מומלצים

לילך וולך

5.6.2012 / 10:56

פרופ' יורם יובל מרצה על מדע ואושר, אגי משעול מקריאה שירה, שהרה בלאו משוחחת עם קוראים: אירועים מומלצים בשבוע הספר

דוד אבידן בבית ביאליק

בית ביאליק מציינים ערב מיוחד לכבוד המשורר דוד אבידן עם סיום מפעל פרסום המהדורה המלאה משיריו - "כל השירים 1-4" בעריכת ענת ויסמן ודוד וינפלד.

בהשתתפות: רונית אלקבץ, זלי גורביץ, ענת ויסמן, אפרת מישורי, רוני סומק, רועי צ'יקי ארד, אהרן שבתאי, נתן זך, מיקי ורשביאק, בהנחיית רועי גרינוולד.

הערב יתקיים בגינת בית ביאליק, רח' ביאליק 22 תל-אביב
ב-14/6, טל' לבירורים: 03-5254530
19:30 פתיחת קופות / 20:30 תחילת הערב
דמי כניסה: 35 ¤

דורית רביניאן. איריס נשר,
אז איפה אתם תהיו? דורית רביניאן/איריס נשר

קוראים בקפה עם הסופרת דורית רביניאן

הסופרת דורית רביניאן ("סמטת השקדיות בעומריג'אן", "החתונות שלנו" וספר הילדים "אז איפה הייתי אני?") תתארח למפגש בין קוראים וסופרים, במסגרת "קוראים בקפה". המפגש עם רביניאן ייערך לצד יריד הספרים ושאר הפעילויות שיערכו עבור קהל המבקרים בכיכר המייסדים בפתח תקוה.

יום ראשון, 17 ביוני, בשעה 20:00

השקת כרך ב' של כתב העת "דחק לספרות טובה"

כתב העת "דחק לספרות טובה" בעריכתו של יהודה ויזן בגיליון שני של גישה בלתי מתפשרת וביקורות שהצליחו כבר להסעיר ולהלהיט את ביצונת השירה המקרקרת.

השקת הגיליון תערך בהשתתפותם של יהודה ויזן, אהרן שבתאי, עמינדב דיקמן, אריק גלסנר, אפרת מישורי, ערן הדס ועוד אחרים. ההשקה החגיגית תתקיים בבית הקפה תולעת ספרים, ב-7/6, ב-19:30 ברחוב מזא"ה 7, תל אביב, כניסה חופשית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אגי משעול. מוטי קיקיון, ספק 500
חושפת את הפרשדונה. אגי משעול/ספק 500, מוטי קיקיון

קול אישה - קול ערב

לקראת חודש הספר העברי אתר בית אבי חי משיק פרויקט מצולם של משוררות עבריות בולטות. עינת יקיר ערכה מפגשים מצולמים עם רחל חלפי, אגי משעול, חגית גרוסמן, שרון אס וחביבה פדיה שמספרות ומקריאות. עוד בפרויקט - לקט שירי משוררות מולחנים, קטעי הקראה של חנה מרון, תלמידים מדברים על לאה גולדברג ועידו קליר בנה של דליה רביקוביץ מספר עליה.

לפרויקט "קול אישה"

הראו לי את הדרך אל האושר

פרופ' יורם יובל הפסיכואנליטיקאי, מנחה התכנית "שיחת נפש" ומחבר הספרים "מה זאת אהבה?" ו"סערת נפש" במפגש פתוח לקהל. יובל שיצר והנחה יחד עם מיקי רוזנטל את תוכנית הטלוויזיה "איך להיות מאושר בשישה שיעורים", ירצה על הנושא "מה למדע יש לומר על האושר?".

המפגש יתקיים בספריית כפר-גנים רחוב העצמאות 44 ,
ביום רביעי, בתאריך 6.6.2012, בשעה 20:00
הכניסה ללא תשלום, אך מותנית בהרשמה מוקדמת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נערה למופת. שהרה בלאו/מערכת וואלה!, צילום מסך

שהרה בלאו ולאה איני משוחחות עם קוראים

שהרה בלאו ("נערות למופת") ולאה איני ("סוסית"), יתארחו למפגש 'קוראים בקפה' בבית הקפה אוריין שבגבעת שמואל לשוחח עם הקוראים על ספריהן, תהליך היצירה ולהיפגש באופן בלתי מתווך עם כל המעוניינים.

יום רביעי ה-6/6 בשעה 20:00, בגוש עציון 7.

סופרים מתארחים בוואלה! קהילות

לקראת שבוע הספר 2012, ייארח פורום הספרים של וואלה! קהילות ממיטב סופרי ישראל למפגשים בלתי אמצעיים שייערכו בכל יום של שבוע הספר בין השעות 15:00-16:00.

את המפגשים עם גולשי האתר תפתח אלונה קמחי ב-5/6, רם אורן בשיחה שתתקיים ב-6/6. חיים באר יגיע להתארח בפורום ב-7/6. מיכל שלו תענה על שאלות הגולשים בפורום ב-10/6. ניר ברעם יספר על יצירתו וישוחח עם גולשי האתר בפורום ב-11/6. יוכי ברנדס תשוחח על ספריה בפורום ב-12/6.

יורם קניוק יתארח בפורום ב-13/6. רונית מטלון (שספרה "השפעה בלתי הוגנת: רומן במכתבים" ביחד עם אריאל הירשפלד התפרסם השנה) תתארח בפורום ב-14/6.


שבוע הספר 2012: כל הספרים שיוצאים בחג הספרות
גם לכם יש המלצות לשבוע הספר? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully