וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה קמחי מתארחת בפורום הספרים של וואלה!

5.6.2012 / 0:50

לכבוד שבוע הספר, ולרגל צאת ספרה החדש "ויקטור ומאשה", תתארח היום בקהילת הספרים של וואלה! אלונה קמחי לשוחח עם הגולשים על ספריה ועל תהליך היצירה

הסופרת אלונה קמחי תתארח היום (שלישי) בפורום הספרים של וואלה! קהילות, למפגש של שאלות ותשובות עם קהל הגולשים. קמחי, שהקהל התוודע אליה קודם כל כשחקנית ("חימו מלך ירושלים", "אבא גנוב"), הוציאה את ספר הביכורים שלה "אני אנסטסיה" ב-1993, ומשכה מיד את תשומת לב הביקורת והקוראים, וספר הסיפורים הזה זכה בפרס אקו"ם ליצירת ביכורים. בהמשך כתבה אלונה קמחי את מילותיהם של שירים רבים לזמרים שונים, (ביניהם כמובן ליזהר אשדות, בן זוגה) כ"איש השוקולד", "נועה של הים", "סוד" ועוד.

ב-1999 ראה אור "סוזנה הבוכייה" אשר זיכה אותה בפרסים וגם עובד לטלוויזיה, בשנת 2001, ניסתה כוחה בכתיבה לילדים עם הספר "מושלמת והמעגל המכושף". ב-2004 ראה אור ספרה "לילי לה טיגרס", וזה עתה יצא לאור ספרה החדש "ויקטור ומאשה" - על זוג אחים – ויקטור ומאשה, עולים חדשים מאוקראינה בשנות השבעים, שהופרדו זה מזה לאחר שהוריהם נהרגו בתאונת דרכים. השניים מתאחדים לאחר שעברו בין מסגרות ארעיות שונות, אבל היחסים ביניהם עתידים להשתנות ולהתעצב מחדש.

בהמשך השבוע בפורום הספרות – רם אורן בשיחה שתתקיים ב-6/6. חיים באר יגיע להתארח בפורום ב-7/6. מיכל שלו תענה על שאלות הגולשים בפורום ב-10/6. ניר ברעם יספר על יצירתו וישוחח עם גולשי האתר בפורום ב-11/6. יוכי ברנדס תשוחח על ספריה בפורום ב-12/6. יורם קניוק יתארח בפורום ב-13/6. רונית מטלון (שספרה "השפעה בלתי הוגנת: רומן במכתבים" ביחד עם אריאל הירשפלד התפרסם השנה) תתארח בפורום ב-14/6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully