וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 30: דאף מקאגן ומארק לאנגן מנגנים ביחד

6.6.2012 / 0:44

לאנגן ובסיסט גאנז אנ' רוזס לשעבר ביחד על הבמה, קאנטרי משמח של בק וג'ק ווייט ובון איבר בהופעה: מטעמים בבלוג הרוקנרול

"Crocodiles – "Sunday (Psychic Conversation #9)" / "Endless Flowers

אלבום השבוע (מבלי שהצליח לדחוק מהפסגה את ג'פנדרוידס, שאם אתם עדיין לא חוגגים עם האלבום החדש שלהם, חבל) הוא "Endless Flowers", החדש והשלישי של קרוקודיילז. ההרכב מסן דייגו עושה רוקנרול פסיכדלי, שוגייזי, שכמובן מרפרר למלא להקות ששתי דקות לתוך האלבום ברור מיהן, אבל זה עובד וזה כיף. הנה שיר הנושא וגם הסינגל הראשון.

"The Walkmen – "Heaven

גם את האלבום החדש של הווקמן הניו יורקים הייתם כבר אמורים להוסיף לפלייליסט, ועכשיו יוצא קליפ רשמי ונוסטלגי לשיר הנושא היפה, שמפעם לפעם יותר ויותר מזכיר לי את הסטרוקס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"The Vaccines – "No Hope

אפרופו הסטרוקס, מורשתם מהדהדת לאורך השיר החדש של הווקסינז האנגלים, שבספטמבר יוציאו את אלבומם השני, "The Vaccines Come Of Age". אלבום הבכורה שלהם מהשנה שעברה, "What Did You Expect From The Vaccines?", היה כזכור הפתעה מעולה לטובה.

בק וג'ק ווייט – “I Just Started Hating Some People Today”

שיתוף פעולה מבורך בין בק וג'ק ווייט לטובת סינגל כפול, שזה האיי-סייד שלו. ווייט הפיק את שני הקטעים, לזה הוא תרם קולות ולכבוד השני, "Blue Randy", ישב על התופים. מדובר בקאנטרי משמח, אבל העניינים קצת מסתבכים לקראת הדקה הרביעית.

"Los Campesinos! – “Tiptoe Through The True Bits

הרשו לי להקדיש את השיר הממש מצוין הזה של לוס קומפזינוס! לחבר שאני דואג לשלומו ושזקוק לחופשה דחופה, וגם אהבה תבוא טוב. הוא לקוח מההקלטות של אלבומם האחרון "Hello Sadness" , אך לבסוף לא הופיע בו.

"Future of the Left – "Sheena is a t-shirt Salesman

כמו לוס קומפזינוס!, גם פיוצ'ר אוף דה לפט עובדים בקרדיף, וויילס, וזה כבר מבטיח להם אוזן קשבת, לפחות כאן. הלהקה העצבנית מוציאה החודש את אלבומה השלישי, "The Plot Against Common Sense", וזה השיר הראשון מתוכו. עוד עליו במדור הבא.

"Savages – “Flying To Berlin

חשים געגועים לרוק נשי מהאייטיז? יש פתרון: סוואג'ז הלונדוניות עושות כבוד לסוזי והבאנשיז בסינגל בכורה פוסט-פאנקי שמסמן אותן כהבטחה גדולה.

בון איבר - "Skinny Love" / "Stacks"

כבר הרבה הזמן שהשם בון איבר לא הוזכר כאן, אז הנה ביצועים טריים, מפסטיבל סאסקוואץ' האחרון, לשני שירים מתוך אלבומו "Emma, Forever Ago". יפהפה.

"Mark Lanegan and Duff McKagan – "Carry Home

לפני עשור יכול להיות שמפגש כזה היה גורם ליקום לקרוס לתוך עצמו, אבל היום דאף מקאגן, אקס גאנז אנ' רוזס, הוא תמונת הראי של אקסל רוז המחופף. השבוע הוא ומארק לאנגן נפגשו בהופעה של ארגון MusiCares שעשה כבוד לגיטריסט אליס אין צ'יינז ג'רי קאנטרל, וביצעו, בין השאר, את השיר הזה של גאן קלאב.

"The Cribs – “Glitters Like Gold

קליפ חדש לשיר מתוך אחד האלבומים הגדולים של 2012 עד עכשיו, "In The Belly Of The Brazen Bull" של הקריבז האנגלים. לחצו על הפופ אפים ותזכו בהפתעות. או שלא.

"(Silversun Pickups - "Bloody Mary (Nerve Endings

קליפ רשמי גם לסינגל הראשון ולקטע הכי טוב מתוך האלבום החדש של הלהקה מלוס אנג'לס, "Neck of the Woods" .

"Stepdad – “Will I Ever Dance Again

נקליל קצת עם הסינגל החדש והמאוד פופי של סטפדד השיקגואים, שמוציאים בשבוע הבא את אלבום הבכורה שלהם, "Wildlife Pop". הרמיקסים בדרך.

פצצה מהעבר

קולקטיב סול היא להקת פוסט-גראנג' מגה-מצליחה במונחים אמריקאיים, אבל יחסיה עם ישראל אף פעם לא ממש התרוממו. היא קמה בג'ורג'יה ב-1992, עדיין עובדת יפה, הוציאה שמונה אלבומים וספרה שבעה שירים במקום הראשון במצעד המיינסטרים רוק בארה"ב. זה הראשון מביניהם, והכי מפורסם, שלקוח מאלבום הבכורה של הלהקה, "Hints Allegations and Things Left Unsaid" מ-93'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully