וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם אורן מתארח בפורום הספרות של וואלה!

6.6.2012 / 9:15

לכבוד שבוע הספר 2012, יתארח היום הסופר רם אורן בפורום הספרות של וואלה! לספר על ספריו ולענות על שאלות הגולשים באשר לתהליך היצירה

עד לגיל 59 רם אורן עסק בעיתונות ובעריכת דין, ורק בגיל מבוגר יחסית פנה לספרות, ומאז לא הפסיק לכתוב. בשנת 1994, ראה אור ספרו הראשון של אורן שנקרא "פיתוי" בהוצאת כתר. ספר המתח הבלשי הפך במהירה לרב מכר, והסופר האנונימי הפך לשם נרדף לז'אנר ספרי המתח הישראלים. אורן נטל מניסיונו ומהידע שצבר בעבודותיו כעורך דין וכעיתונאי ושילב אותם בכתיבתו העסיסית.

ההצלחה המהירה והקופתית של אורן הביאה אותו לפתוח הוצאה לאור משל עצמו בשם "קשת" ובה ראו אור ספריו הרבים מאז אשר כולם (מלבד "לטרון" שראה אור ב-2002, ו"המטרה – תל אביב" אשר יצא לאור שנתיים לאחר מכן), שייכים לז'אנר ספרות המתח הבלשית. בין ספריו המפורסמים והמצליחים של אורן – "אות קין", "לב", "אש חיה" ועוד אחרים. מאז שהחל בקריירה הספרותית שלו מקפיד רם אורן להוציא ספר בתדירות של ספר לשנה בערך; ב-2012 ראה אור ספרו החדש של אורן שנקרא "נפש הומיה" ועל שפר זה כמו על אלו שקדמו לו אפשר יהיה לשאול את הסופר בפורום הספרות של וואלה!

בהמשך השבוע בפורום הספרות – חיים באר יגיע להתארח בפורום ב-7/6. מיכל שלו תענה על שאלות הגולשים בפורום ב-10/6. ניר ברעם יספר על יצירתו וישוחח עם גולשי האתר בפורום ב-11/6. יוכי ברנדס תשוחח על ספריה בפורום ב-12/6. יורם קניוק יתארח בפורום ב-13/6. רונית מטלון (שספרה "השפעה בלתי הוגנת: רומן במכתבים" ביחד עם אריאל הירשפלד התפרסם השנה) תתארח בפורום ב-14/6.

לפורום הספרות של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully