וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מתמודד הריאליטי זייף פציעה במלחמה?

6.6.2012 / 22:27

טימותי פו הרשים את שופטי "America's Got Talent" בזכות קולו וסיפור מרגש על פציעה באפגניסטן שגרמה לו לגמגם. עתה עולה חשד כי פו המציא את הסיפור

שערוריה חדשה בעולם הריאליטי בארה"ב: טימותי פו, מתמודד בתוכנית "America's Got Talent" ריגש את הצופים ואת השופטים בזכות קולו וביצוע מצוין לשיר "If Tomorrow Never Come" של גארת' ברוקס, אך גם בשל סיפורו האישי הייחודי: פו בן ה-35 היה חייל בצבא ארצות הברית בקוסובו ובאפגניסטן ולדבריו, נפצע שם בשנת 2009 מפגיעת אר.פי.ג'י, פציעה שגרמה לו לגמגם.

האודישן של פו:

אלא שמאז שודרה התוכנית ביום שני, החלו כלי תקשורת בארה"ב לנבור בעברו הצבאי של פו, ושם מסתמנות לא מעט בעיות בסיפורו: גורם רשמי בצבא ארה"ב אמר ל-Access Hollywood כי פו אכן שירת בקוסובו ואפגניסטן, אך לא נרשם כל טיפול רפואי בפציעת מלחמה מהסוג עליו פו סיפר. בנוסף, אשתו לשעבר של פו טענה כי פציעותיו מפוברקות וכי לדעתה, "הוא פיתח גישה של 'תרחמו עליי'".

פו השיב להאשמות בשיחה עם TMZ וטען כי היעדר דיווח על טיפול שכזה הוא בעיה נפוצה בקרב חיילים באפגניסטן. לדבריו, הוא טופל במקום, לאחר מכן הועבר לגרמניה ומשם לבית חולים מסן אנטוניו. פו לא המציא מסמכים מתאימים לדבריו וכרגע, גרסתו נראית מעורערת למדי. NBC, המשדרת את התוכנית, טרם הגיבה לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully