וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם מארס וולטה

10.6.2012 / 12:00

רגע לפני הגעתם של מארס וולטה לישראל, סדריק ביקסלר סבאלה מהלהקה מספר על האלבומים להם הוא מכור - מרגאיי שאנטי ועד ל-Pאנק עתידני

"Brainiac - "Bonsai Superstar

"האלבום הזה הוא אלבום חובה לכל ילד או ילדה שהגיעו לגיל 14. זה איום ארט-רוק טהור וכאוס פופ מתוזמר באופן יפיפה. למרות שהסולן שלהם נהרג ב-1997 בתאונת דרכים טראגית, המוזיקה היא פאנק עתידני אמיתי. אתם צריכים לקנות את כל האלבומים שלהם".

"Leonard Nimoy - "The Touch of Leonard Nimoy

"זאת אחת מהרכישות המהוללות שלי. קניתי את האלבום הזה כבדיחה, בגלל שפאקינג ספוק מ'מסע בין כוכבים' לובש עניבת אסקוט על העטיפה! אדיר! אבל כשבאמת הקשבתי לזה, גיליתי שלא מדובר בקומדיית ג'אנק של קפטן קירק. זה גן עדן של crooners שמעורר את שנות ה-60 בברבנק ובלוס אנג'לס. הקאבר שלו ל-'Nature Boy' לא עוזב אותך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"SLANT 6 - "What Kind of Monster

"זה מזכיר לי את סיבוב ההופעות הפאנק-רוק הראשון שלי, שעשיתי כשהייתי המתופף של להקה בשם FOSS. היינו מקשיבים לזה בקנאות בנסיעות בחוף המערבי ב-1993. הן היו הרכב של שלוש בנות שפשוט קטלו את כולם!!!".

"Augustus Pablo - "East of the River Nile

"זה רגאיי שאנטי-טאוון, עגמומי, באקרוד מינורי, בניגוד להרבה מהרגאיי השמח והתיירותי, וזאת הסיבה שאני אוהב את זה. את האלבום הזה, עם השימוש שלו במלודיקה שלא יוצא לך מהראש, שמעתי בתור נער בקסטה בבומבוקס בחדר שלי באל פאסו, טקסס".

"Scott Walker - "Scott 4

"כדאי שכל אחד יקנה את האלבום הזה, למקרה שלא עשו זאת כבר. זה אלבום שיכול לגרום לאדם מבוגר לבכות. Crooner אוונגארדי? 'duchess' הוא שיר יפיפה. 'nite flight' הוא אדיר גם. אם בוחנים אותנו חוצנים אני מקווה שזה הפסקול שלהם לחוויה האנושית".

ההרכב The Mars Volta יופיע לראשונה בישראל ב-11 ביוני בהאנגר 11 בתל אביב
כל הפרטים על ההופעה של מארס וולטה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully