וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

14.6.2012 / 1:09

"העולם מצחיק" מבטיח להיות הלהיט הישראלי הבא ו"פרומתיאוס" מחזיר את גיבורי "הנוסע השמיני" לעניינים; כל מה שעולה למסך הגדול השבוע

העולם מצחיק

דרמה קומית של שמי זרחין, בכיכובו של כמעט כל שחקן ישראלי בנמצא. הסרט מתרחש בטבריה, ועוקב אחר גורלותיהן המצטלבים של כמה דמויות, שכולן מגלות כי עד כמה שהחיים עצובים לפעמים, זה בכל זאת עולם מצחיק.

בימוי: שמי זרחין. משחק: אלי פיניש, אסי לוי, דני שטג, משה איבגי, ישראל קטורזה, אור בן מלך, רותם זיסמן-כהן, זאב רווח, רותם אבוהב, יחזקאל לזרוב, אולה שור, מיטל גל, אבי גרייניק, שייקה לוי (122 דקות).

איפה ומתי רואים את "העולם מצחיק"?

פרומתיאוס

סרט מדע בדיוני של רידלי סקוט שמתפקד למעשה על תקן מעין פרק מקדים ל"הנוסע השמיני" שלו, אם כי הקשר ביניהם אינו בהכרח ישיר ומובהק.

בהתאם לזאת, סקוט מציג את סיפורה של משלחת חוקרים שמוצאת רמז למקורות האנושות בכדור הארץ. הם יוצאים למסע שמוביל אותם אל הפינות האפלות והמסתוריות של היקום, ונאלצים לצאת לקרב אכזרי כדי להציל את עתידו של הגזע האנושי.

בימוי: רידלי סקוט. משחק: מייקל פאסבנדר, שרליז תרון, גאי פירס, נעמי רפס, פטריק ווילסון (124 דקות).

איפה ומתי רואים את "פרומתיאוס"?

טרה פרמה

סרט איטלקי עטור שבחים, שבין השאר קטף את הפרס המיוחד של חבר השופטים בפסטיבל ונציה האחרון. מדובר בדרמה, העוקבת אחר מפגש מטלטל בין מהגרים ואיטלקיים ותיקים באי הסמוך לסיציליה.

בימוי: עמנואל קריאלזה. משחק: דונטלה פינוקארו, ג'וזפה פורלו, פיליפו פוצ'ילו, מימו קוטיצ'יו (88 דקות).

איפה ומתי רואים את "טרה פרמה"?

לבו של קונור

דרמה לקהל צעיר, בכיכובם של שני שחקנים שהופיעו בסדרת להיטי הנעורים "דמדומים" - קלן לוץ ואשלי גרין.

הפעם, מגלם לוץ את מי שהוא גם הספורטאי הכי טוב בשכבה וגם החתיך שלה. הוא כמובן זוכה לפופולריות גדולה בסביבתו וזוכה לתואר אליל הבנות, אך כל זה משתנה לאחר מותו של אביו במלחמת עירק. אז, הוא הופך למסוגר ואלים.

אשלי גרין מגלמת את בת גילו, שמתאהבת בו ומסייעת לו לצאת למסע פנימי שישיב לו אט-אט ובהגדרה את התשוקה לספורט ולחיים, ותעזור לו לגלות את הלוחם שהסתתר כל הזמן בתוכו.


בימוי: מייקל סיריס. משחק: קלן לוץ, אשלי גרין, גבריאל אנואר (86 דקות).

איפה ומתי רואים את "לבו של קונור"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully