וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסמויה" יותר מציאותית משחשבתם: עוברת מסך

11.6.2012 / 13:04

נמצא הסנטור המושחת מ"הסמויה" וב"רחוב סומסום" הפקיסטני משחקים באופן מלוכלך: סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

"הסמויה" - יותר מציאותית ממה שחשבתם

דיוויד סיימון, יוצר "הסמויה", התעניין בפרשות שחיתות מאז ומתמיד. החל מעבודתו ככתב משטרה ב"בולטימור סאן" וכלה בעבודתו בסדרות הדרמה "הסמויה", "טרמה" ו"רצח מאדום לשחור". בראיון לרדיו מקומי השבוע, סיפר סיימון על ההשראה לקווי העלילה של אחת מדמויות המפתח בסדרה הכי מרשימה ברזומה שלו – קליי דיוויס מ"הסמויה". סיימון התקשר לרדיו לאחר שהאזין לסיקור התקשורתי של פרשת שחיתות בה היה מעורב חבר מועצת וושינגטון די.סי. קוואמה בראון, בטענה שלא יכול היה להמשיך לשתוק. "לא יכולתי לעצור בעד עצמי", סיפר למגיש בתחנת WAMU, "אני נוסע באוטו ומאזין לזה, וזה מזכיר לי עשר חקירות פדרליות שונות שסיקרתי בעצמי ככתב".

סיימון הנרעש יצא נגד האישומים המיותרים, לטענתו. "בכל פעם שאני רואה שהאישום המוביל הוא הונאת בנקים שמובילה לחקירה פדרלית, מה שאני יודע – כמעט בוודאות מוחלטת – הוא שאם הם מובילים עם זה, אין להם כלום מעבר לכך. אמריקאים רבים מבצעים הונאת בנקים. ואם אתה חושב שזו הצהרה מזעזעת, כל מי ששיקר אי פעם ונתן כסף במתנה לילד שלו כדי שיוכל לקנות את הבית הראשון שלו [...] הם חשופים ל-30 שנות המאסר שהתובע רוצה". "הסמויה" עקבה במשך מספר עונות אחר העסקאות המפוקפקות של הסנטור ממרילנד קליי דייוויס (אייזיה ויטלוק ג'וניור). בסופו של דבר, הועמד דייוויס למשפט על ידי התובע המחוזי – וזוכה, כאשר במקביל המשיך הבלש לסטר פרימון לסחוט אותו על אישומים של הונאת משכנתאות. "השתמשנו בזה בהחלט", אמר סיימון בהתייחס לסיפורי ההונאה מהחיים האמיתיים שהניעו את קו העלילה, שתמיד נחשבה לנבואית - ועתה נותר לראות מתי יצוץ עומאר חדש.

"הסמויה" מציינת עשור - פרויקט מיוחד

המיותר: כוכב "הצלצול הגואל" לשעבר יורד על התכנית שעשתה אותו

מארק פול גוסלר היה שם חם בביצה ההוליוודית בשנות ה-90'. הוא כיכב בקומדיית התיכון המצליחה "הצלצול הגואל" והיה מושא הערצתן של נערות מתבגרות ברחבי ארה"ב והעולם. עכשיו, נראה שהוא החליט לירוק לאותה ביצה ממנה פעם הוא שתה. בראיון שנתן לאחרונה לאתר !Yahoo אמר השחקן כי "'הצלצול הגואל' "לא היתה תוכנית טובה" וכי הכתיבה בה היתה "צ'יזית".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

גוסלר, שמככב כעת בסדרה "פרנקלין ובאש" של רשת TNT, ניסה אחר כך לעשות בקרת נזקים, וטען כי דבריו הוצאו מהקשרם. בראיון נוסף לאתר TMZ טען גוסלר כי הוא "גאה בתוכנית" וכי אין לו שום בעיה לדבר עליה. כתב !Yahoo טען מנגד כי דבריו של גוסלר לא הוצאו מהקשרם וכי יש בידיו את ההקלטות להוכיח זאת. עכשיו רק חסר שסקריץ' יבוא לבעוט בגופה.

הביזאר: למה ארה"ב הפסיקה לממן את "רחוב סומסום" בפקיסטן?

סוכנות הידיעות AP דיווחה השבוע כי הממשל האמריקאי החליט לעצור את המימון לגרסה הפקיסטנית של תוכנית הילדים האמריקאית המצליחה "רחוב סומסום", מימון בשווי של 20 מיליון דולרים. הסיבה: האשמות לפיהן חברת ההפקה המקומית, Rafi Peer Theater Workshop, שאחראית על ייצור הבובות לגרסא הפקיסטנית, מועלת בכספי הממשל.

בגרסא הפקיסטנית, Sim Sim Hamara (סומסום שלנו בתרגום חופשי), מככבות חלק מהדמויות המוכרות של הרחוב, בהן אלמו, לצד דמויות מקומיות כמו מונא – ילד פקיסטני שאוהב מספרים ולנגן בתופי בונגו וראני – ילדה פקיסטנית שאוהבת מוזיקה מקומית ומשחקי קריקט.

מקורות מסרו לסוכנות הידיעות כי הסיבה להפסקת תזרים הכספים היתה כיוון שאנשי חברת ההפקה השתמשו בהם לכיסוי חובות ישנים ונתנו מכרזים אטרקטיביים למקורבים. לצד השימוש בשירי "רחוב סומסום" לעינוי עצירים בגוונטאנמו, זוהי לא תקופה טובה למותג הוותיק.

ליהוק שיחוק: פנים חדשות ב"הומלנד"

שנייה לפני המועמדויות לאמי ובטרם עליית העונה השנייה, הכריזו יוצרי סדרת המתח המצליחה "הומלנד" (המבוססת על "חטופים" הישראלית) על כמה פנים חדשות לעונה השנייה של הסדרה. הראשונה היא ואלרי קרוז ("דם אמיתי", "דקסטר") שתגלם את מייג'ור ג'וי מנדז, סוכנת שמתלווה לקארי (קלייר דיינס) במשימה חשאית בביירות. על פי הדיווחים באתרי הבידור, קרוז תגיע לתפקיד אורח, אולם תופיע במספר פרקים.

שם נוסף שיצטרף לקרדיטים של הסדרה הוא זולייקה רובינסון ("רומא") שתגלם את רויה חמאד - עיתונאית בעלת קשרים לארגוני טרור. העונה החדשה של הומלנד תעלה ב-30 בספטמבר.

לינק לעת צרה: סדרות רשת חדשות ל"שמיים נופלים" ו-"דאלאס"

רשת TNT החליטה שגם לה מגיע והיא תשיק השבוע שתי סדרות רשת חדשות לתכניות "שמים נופלים" ו-"דאלאס". שתי הסדרות יהיו בפורמט של תוכנית אירוח בת 15 דקות ויעלו לרשת מיד בתום שידור הפרק בטלוויזיה. את סדרת הרשת של "שמיים נופלים", "2nd watch" ינחה וויל וויטון ואילו את הסדרה של "דאלאס", "Dallas Round-Up", ינחה קמרון מתיסון. את "2nd watch" תוכלו למצוא בלינק הזה החל מ-13 ביוני, ואת "Dallas Round-Up" תוכלו למצוא בלינק הזה החל מ-17 ביוני.

הקטע שעשה לנו את השבוע: כוכב "משחקי הכס" נואם בפני בוגרי מחזור 2012

בוגרי מחזור 2012 של מכללת בנינגטון בוורמונט בחרו להם כנואם אורח את כוכב "משחקי הכס" פיטר דינקלג'. הם לא שיערו לעצמם שזה עלול להיות קצת מפחיד. צפו מה קורה כאשר דינקלג' מביא עימו אביזר מהסט של הסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully