וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 31: 20 שנה ל-"Angel Dust" המופתי של פיית' נו מור

13.6.2012 / 1:23

חזרה לאלבום המושלם של פיית' נו מור, טעימה מהאלבום החדש של סמאשינג פאמפקינז והמתחרים על תואר זוג הרוקנרול הלוהט של הרגע. בלוג הרוקנרול

"Future of the Left - "Polymers Are Forever

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש עתיד. Future of the Left/מערכת וואלה!, צילום מסך

תואר אלבום השבוע נכבש בקלות על ידי "The Plot Against Common Sense" החדש והשלישי של עתיד השמאל. בשבוע שעבר כיכב כאן הסינגל הראשון שיצא מתוכו, אבל הוא באמת היה רק טעימה מאלבום עצבני ולא קל, אבל עם כמה יציאות פשוט מצוינות, ובעיקר כזה שלא נשמע כמו שום דבר אחר בסביבה. אנדרו פאלקוס מביא פה שילוב מבריק בין רוקנרול לא מתפשר, טקסטים חדים ומבטא וולשי מבורך. לא שווה לפספס את האלבום הזה, והנה סיבה אחת מאוד פיית' נו מורית (בשביל עוד פיית' נו מור דלגו לסוף הפוסט).

לכל האלבום תוכלו להקשיב פה, ורוצו ישר לקטע השלישי המושלם, "Beneath The Waves An Ocean".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"Japandroids - “Fire’s Highway” / “The House That Heaven Built

אני אוהב את ג'פנדרוידס. אני אוהב את ג'פנדרוידס. אני אוהב את ג'פנדרוידס. אני אוהב את ג'פנדרוידס. אני אוהב את ג'פנדרוידס. אני אוהב את ג'פנדרוידס. אני אוהב את ג'פנדרוידס. בואו, תצטרפו. הנה הם אצל ג'ימי פאלון.

"The Gaslight Anthem – “45

אין כזה דבר יותר מדי חפירות על הגאסלייט אנת'ם, והם עוזרים לי לעזור להם עם קליפ חדש לסינגל הראשון מתוך "Handwritten", האלבום החדש שלהם שייצא ב-24 ביולי. כמו השיר, גם הקליפ הוא מה שמכונה כנהוג בז'אנר. וכנהוג זה מספיק טוב בשבילי.

סמאשינג פאמפקינז - "Pinwheels"

ביום שני יוצא האלבום החדש והמצופה (או שלא?) של הפאמפקינז, "Oceania", ואתמול סוף סוף הסכים בילי קורגן לאפשר סטרימינג שלו באייטיונז. את דעתי המנומקת אביא כאן בשבוע הבא, ועד אז הנה ביצוע לייבי לאחד הקטעים שמסתמנים כטובים בקאמבק הזה.

"Geronimo! – “Neon Head

אני מחבב את הבחורים האלה משיקגו, שעושים רוקנרול שמצליח להיות גם Pאנקי וגם פייבמנטי באותו זמן. הנה שיר חדש שלהם, מתוך האלבום "Buzz Yr Girlfriend: Vol 2 - The Burden of Genius", שייצא החודש.

"Cheatahs – "Coared

למונהדס על דיסטורשן. ככה נשמע לי הסינגל של ההרכב הלונדוני החדש הזה, ומאחר ואני גם אוהב את הלמונהדס וגם אוהב דיסטורשן, אני לא רואה כאן בעיה.

"Alberta Cross – "Lay Down

ובינתיים בברוקלין, אלברטה קרוס חוזרים עם המנון שהוא סוג של בריטפופ פוגש את קינגז אוף ליאון, אם יש כזה דבר, ולקוח מתוך האלבום השני של הצמד, "Songs of Patience", שייצא בספטמבר.

"Blonds - “Run

ולעוד צמד מניו יורק, הפעם חדש, עם סינגל שמסמן את קארי ריי וג'ורדי אשר כהבטחה ושם אותם בעמדת תקיפה לא רעה על תואר זוג הרוקנרול הלוהט של הרגע.

"A Place to Bury Strangers – “And I’m Up

עדיין בניו יורק. לפני שבועיים חגגתי כאן עם "You Are The One", השיר הראשון של א.פ.ט.ב.ס מתוך אלבומם השלישי"Worship", שיוצא החודש. עכשיו מגיע עוד קטע, גם הוא באווירה שוגייזית, ואפשר להעריך שהאלבום כולו יספק עוד מאותה הסחורה.

"Cloud Nothings – "Fall In" / "Seperation

קליפ חדש שמורכב מביצועי לייב לשני קטעים מתוך האחרון של דילן באלדי ולהקתו, "Attack on Memory". לא רע, אפילו אינטנסיבי לטובה; ועדיין, האלבום הזה הוא לא מהפייבוריטים עלי עד כה השנה.

"Deer Tick – "Let's All Go To The Bar

קליפ חדש וז'אנריסטי גם הוא לשיר הראמונזי הזה מתוך האלבום האחרון של הלהקה מפרובידנס, "Devine Providence".

"White Fang – “Coffee Table

דקה מזמנכם לטובת טעימה מהאי.פי החדש של הסטונרים מפורטלנד, "High Expectations". הריף הזה לא יוצא לי מהראש.

פצצה מהעבר

תירו בי. בעצם למה לבזבז כדור, אני אמות מזקנה ממש בקרוב. 20 שנה חלפו מאז הוציאו פיית' נו מור את "Angel Dust" המופתי. 20 שנה. חיים שלמים. והנה, האלבום הרביעי של הלהקה והשני של מייק פאטון כמנהיגה עדיין רלוונטי, עדיין פורץ דרך, עדיין מבריק, עדיין מסתיר סודות שמחכים להתגלות, עדיין מושלם. כן, היינו כל כך מאושרים. ולא, לא הכל הרוס, היו גם כמה ניצחונות קטנים בדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully