וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחקי הכס" כרתה את ראשו של ג'ורג' בוש - והתנצלה

14.6.2012 / 8:05

בדי.וי.די העונה הראשונה של "משחקי הכס", הודו יוצרי הסדרה כי השתמשו בבובת ראש של נשיא ארה"ב לשעבר והציגו אותה כראש שנערף בקרב. HBO: "מתנצלים על הטעם הרע"

"משחקי הכס" נחשבת לקונצנזוס בקרב המבקרים וזוכה לרייטינג במצוין ביחס לסדרת כבלים שמציגה עירום ודם, אבל עתה מתגלה הפרשה הראשונה בה הסתבכה, בצורה די מטופשת: יוצרי הסדרה השתמשו בערוץ הפרשנות המצורף לדי.וי.די של העונה הראשונה כדי להודות שעשו שימוש בבובת ראש כרות של נשיא ארה"ב לשעבר, ג'ורג' דבליו בוש, והציגו אותה כאחד הראשים שנערפו על ידי משפחת לאניסטר והמלך ג'ופרי.

הסצנה המדוברת, ראשו של בוש ב-01:10

בלוגרים זריזים שדיווחו על האירוע עוררו מהומה ציבורית, שבסופה התנצלה רשת HBO המשדרת את הסדרה, כמו גם יוצריה, דיוויד בניוף ודי.בי ווייס: "אנחנו נחרדים מלראות את זה ואנחנו מוצאים את זה לא מקובל, חסר כבוד ובטעם רע מאוד", מסרה רשת HBO. "הבהרנו זאת למפיקי הסדרה ואנחנו מתנצלים מיד על הטעות המטופשת וחסרת האחריות הזו. אנחנו מצטערים שזה קרה וזה יוסר מכל די.וי.די עתידי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והנה הראש. "משחקי הכס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

יוצרי הסדרה התנצלו גם הם, אך היו מסויגים יותר: "אנחנו משתמשים בהרבה חלקי גוף בסדרה - ידיים, זרועות, ראשים וכו'", מסרו בניוף ו-ווייס. "אנחנו לא יכולים להרשות לבנות את כל אלו מאפס, אז אנחנו משכירים כמות. אחרי שהסצנה צולמה, מישהו שם לב שאחד הראשים דומה לראשו של ג'ורג' דבליו בוש. סיפרנו את זה בפרשנות ולא היינו צריכים. לא התכוונו לזלזל בכבודו של הנשיא לשעבר ואנחנו מתנצלים אם מישהו נפגע".

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully