וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפלו בעריכה: מדונה מפחדת להזדקן

לילך וולך

15.6.2012 / 16:38

מדונה חושפת פיטמה ומשחקת ישר לידי מי שלא נותן לה להתבגר בחן, ובצה"ל מעדיפים להעמיד פני ליברלים. דברים שאסור לפספס

פיטמת הפחד

מי שמאור עיניו חזר אליו אחרי אפיזודת חשיפת הפיטמה שמדונה הרביצה בהופעה בטורקיה, יכול היה לראות שכשהיא מסתובבת נראה שעל גבה צוייר יענו-קעקוע עצום בגודלו שמילותיו הן No fear. וזו כל האירוניה – עבור רוב בני האדם, חשיפת גופם הלא צעיר בפני אלפי מתבוננים הוא החומר שממנו עשויים סיוטים. אבל מדונה היא לא רוב בני האדם, היא מדונה - האשה שעשתה את הקריירה שלה מהיותה חצופה, פרובוקטיבית, חושפנית וחסרת גבולות ובהתאמה לזה הפחד שלה, זה שנראה בטעות כמו אומץ, הוא הפחד מהיותה לא רלבנטית יותר.

רבות מהביקורות הלא הוגנות שהתייחסו למסע ההופעות הנוכחי התייחסו לעובדה הלא מפתיעה שמדונה היא כבר לא מה שהיתה פעם, ולא היתה בזה ביקורת על האיכויות הקוליות שלה, אלא לזה שמדונה כבר אינה פרגית הסקס שהיתה. עם כל הכבוד - כל אוהלי החמצן, דיאטות מיץ נבט החיטה והיוגה הטנטרית שבעולם לא ישנו את זה שמדונה היא אשה בת 50. כך נוהג עולם, אנשים מזדקנים באופן די ליניארי, ובסוף – זהירות ספוילר – הם ימותו.

הפחד של מדונה מבגידת הגוף ומהיותה ממש כמו כולנו, הוא זה שדוחף אותה אל מעבר לגבולות הסביר וחשיפת הפיטמה היא מהלך של אשה שמתעקשת לאחוז בעבר שהופך לפחות ופחות רלבנטי. גם לאונרד כהן כבר הקשיש, דילן הוא לא מה שהיה פעם, ואפילו ספרינגסטין לא מחזיק באותה מסת שריר של גיל 25, אבל הם גברים ולהם כמובן מותר. אז בהופעה אחת מדונה הראתה לקהל שהפיטמה שלה היא ממש כמו פעם, ובאחרת היא חשפה פלחי ישבן מעוצב בשעות של עינוי גוף. זה מצער, ולא נעים, ובעיקר משחק בדיוק לידיהם של אלו שמודדים במבטיהם את אחוזי השומן בגופה ואת גמישות מפרקי הירך שלה ואז מפטירים בזלזול שהיא סבתא.

הצביעות האנושית מצטערת על אלו שנקטפו בדמי ימיהם כמו מרילין מונרו, ג'ים מוריסון או איימי וויינהאוס, ומצד שני מלגלגת על אלו שהאריכו ימים מפני שנכנעו לשר הזמן – ממש כמוהם. באתוס הזה כנראה שעדיף להשאיר גופה יפה וגעגועים. אך מכיוון שמדונה עדיין כאן, ופעילה מוזיקלית ותרבותית, עדיף יהיה לכולם שתדע לוותר בחן על מה שהיה רלבנטי לפני 15 שנה, ולא תיתן לפחד שלה ושלנו מהמוות ומזקנת הגוף להפוך אותה לפוחלץ מעורר רחמים.

מה אתם חושבים על פרשיית מדונה? שתפו אותנו בפייסבוק

אהבה חופשית בשחקים

דובר צה"ל פירסם השבוע בדף הפייסבוק דובר האנגלית של צה"ל את התמונה הזו שמציגה לכאורה שני חיילים ישראלים (ולוחמים!), מחזיקים ידיים בנונשלנטיות. מתחת לצילום שנראה באווירת "לא נגענו", נכתב בעליצות – "זהו חודש הגאווה. האם ידעתם שצה"ל מתייחס באופן שווה לכל חייליו? " וואלה? טוב לדעת.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יותר ברגש! שזה ייראה אמיתי לדוד מאמריקה. מתוך דף הפייסבוק של צה"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

נניח ונצא מנקודת ההנחה שדובר צה"ל מנסה להציג בתפוצות, ונאמר אפילו שזהו המצב לאשורו, ושחיילים הומוסקסואלים מרגישים שהם יכולים להעלות בפתיחות את זהותם המינית במהלך שירותם הצבאי. מדוע אם כן התמונה שצולמה היא תמונה מפוברקת שבוימה לצורך מסע יחסי הציבור שמרגישים בצה"ל שיש צורך בו? האם בכל צבא ההגנה לישראל לא נמצא ולו זוג הומוסקסואלים או לסביות אחד שיסכים להצטלם? האם מישהו במשרד דו"צ בכלל חיפש זוג שכזה?

התשובה היא כמובן שלא. פשוט יותר לייצר מראית עין מאשר באמת לטרוח ולהתקרב לנושא עד כדי נגיעה בו. בצבא שבו שירת נשים היא מאוסה, ושהקודים המיליטריסטים שבו מאפשרים למפקד לצעוק לחייליו "אתם רצים כמו נקבות" או רצים כמו הומואים, אומואים, נושכי כריות ושאר ביטויים שנועדו לחזק את הדימוי הגברי-סטרייטי-לוחמני אין באמת מקום לזוג הומוסקסואלי להחזיק ידיים במתיקות.

אז יפה מצד דובר צה"ל שהוא בכלל מוכן לכופף את יהדות השרירים בשביל להכניס אג'נדות חדשות ופלורליסטיות – אבל לכל פרשת התמונה המפוברקת יש ריח של שפכטל מרוב טיוח. יחסי ציבור שנעשים רק החוצה מישראל הם בדיוק אלו שמעדיפים לתלות פוסטר צבעוני היכן שיש חורים; ועצם הפיברוק מעיד על שטחיות מחשבה שלא באמת מנסה לחלחל את הפקטורים החדשים אל המבנה המיושן. ומי שעדיין מאמין שהעיקר הכוונה, מוזמן לנסות ללכת יד ביד לבוש מדים עם בן המין הזהה ולראות מה קורה אז.

הכוונה היא שנחשבת או צביעות צה"לית? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully