וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כריס בראון ודרייק היו מעורבים בקטטה במועדון בניו יורק

15.6.2012 / 7:59

הבילוי של שני הראפרים במועדון בניו יורק נגמר בשמונה אנשים פצועים, בהם בראון עצמו, וחקירת משטרה. הדוברת של דרייק מכחישה שלקח חלק בקטטה

הילד הרע של המוזיקה האמריקאית שוב מסתבך: הראפר כריס בראון היה מעורב בקטטה במועדון W.i.P בנו יורק, ככל הנראה עם כוכב אחר – דרייק והפמלייה שלו. הדוברת של בראון מסרה לעיתונות כי הזמר, חברתו וחבריו "היו קורבנות של מתקפה ברוטלית במועדון". לדבריה, חלק מהחבורה נפצעו בקטטה והם משתפים פעולה עם משטרת ניו יורק שחוקרת את המקרה. בראון צייץ בחשבון הטוויטר שלו תמונת תקריב של פניו עם חתך באזור הסנטר, אך מאוחר יותר מחק אותה.

מנגד, הדוברת של דרייק מסרה כי הראפר הצעיר לא היה מעורב בשום "התנהגות בלתי הולמת" במועדון. לדבריה, הוא היה בדרכו החוצה כאשר החלה הקטטה. "הוא לא היה מעורב בשום דבר שהוביל לפצועים או לנזק לרכוש", אמרה.

ואולם, כלי תקשורת אמריקאיים מדווחים כי הקטטה פרצה בין שני הכוכבים סביב לא פחות מאשר הזמרת ריהאנה – איתה יצאו שניהם בעבר. כזכור, בראון הכה את זוגתו לשעבר ריהאנה ונידון לחמש שנות מאסר על תנאי.

משטרת ניו יורק טרם מסרה הודעה רשמית בנוגע לתקרית בה נפצעו לא פחות משמונה בני אדם שסובלים מחתכים, חבורות ופציעות נוספות. הפצועים טופלו בבתי חולים ושוחררו לבתיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully