וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן סיקרסט עושה ריאליטי מ"דרו סאמת'ינג": עוברת מסך

19.6.2012 / 1:46

ריאן סיקרסט מפתח תוכנית על פי אפליקציית "דרו סאמת'ינג", ותרמית ריאליטי שמסעירה את הצופים. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: ריאן סיקרסט מפתח שעשועון על פי "Draw Something"

"Draw Something", אפליקציית הציור הפופולארית מבית Zynga, הפכה במהרה ללהיט ברחבי העולם. עכשיו יש מי שרוצה להפוך אותה ללהיט גם על מסכי הטלוויזיה: מנחה "אמריקן איידול", ריאן סיקרסט והמפיק מייקל דיוויס מפתחים יחדיו פיילוט לשעשועון חדש על בסיס המשחק.

אלן דג'נרס משתעשעת ב"דרו סאמת'ינג"

הפיילוט, שנקנה בינתיים על ידי רשת CBS, יעבוד כך: מידי שבוע קבוצה של סלבריטאים תתמודד מול קבוצה של צופים רגילים בתחרות בה יפגינו שני הצדדים את כישורי הציור שלהם וינסו לנחש בעצמם את הציורים של הקבוצה השנייה. השעשועון יצולם בפני קהל חי והמתמודדים עתידים לזכות גם בפרסים.

המיותר: "משועמם" תהפוך לסרט?

מי שלא רצה אותם בטלוויזיה, יקבל אותם... שוב בטלוויזיה? רשת HBO שוקלת לעשות החייאה לקומדיה "משועמם" שבוטלה בדצמבר לאחר שלוש עונות, ולהפוך אותה לסרט טלוויזיה. הסדרה, בכיכובם של ג'ייסון שוורצמן, טד דנסון וזאק גליפיניאקיס, נכתבה על פי ספר זיכרונותיו של היוצר ג'ונתן איימס ועסקה בסופר כושל שמחליט לפעול תחת זהות בדויה ולקיים חיים כפולים כבלש פרטי מזויף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ב-HBO אישרו כי אכן נשקלת האפשרות להפוך את הסדרה לסרט, זאת לאחר שדנסון התחיל לגלגל את הרעיון בפסטיבל הטלוויזיה האחרון שהתקיים במונטה קרלו כשאמר לכתב הצרפתי פייר לנגלאיס כי נשקלת האפשרות להפיק סרט בן 90 דקות. האופציה להפיכת "משועמם" לסרט טלוויזיה נראית קצת כמו נפילה בין הכסאות עבור הסדרה, שצברה לא מעט מעריצים: אם זה מספיק טוב לסרט, למה לא להפיק עונה קצרה בעצם? מה בעצם היתרון של סרט? ואם לא צפו בסדרה מספיק אנשים, למה להשקיע בה כסרט?

הביזאר: האמת שמאחורי הריאליטי "ציידי הבתים"

התוכנית "ציידי הבתים" מעולם לא חשבה שהיא תקבל כל כך הרבה תשומת לב: תוכנית הריאליטי הקטנה ברשת HGTV, זכתה ללא מעט כותרות השבוע לאחר שהועלו תהיות באשר לאמינותה. ב"ציידי הבתים", פוגשים הצופים מידי פרק בזוג אחר שמחפש אחר בית החלומות שלו; בני הזוג בוחנים שלושה בתים ובתום פרק בן 30 דקות הם מוצאים את שחפצה נפשם. השבוע עוררה התוכנית סערה כאשר אישה בשם ג'נסן, שהשתתפה בתוכנית עם משפחתה, סיפרה על החוויה בבלוג שלה.

משפחת ינסן ב"ציידי הבתים":

לדבריה, החוזה עם משפחתה להשתתף בתוכנית נחתם לאחר שכבר מצאו את בית חלומותיהם, ושני הבתים הנוספים שהם ראו היו בכלל של חברים שלהם, וכלל לא היו מוצעים למכירה. ג'נסן חשפה עוד כי חלק מהסצנות צולמו בין חמש לשש פעמים.

בכיר ברשת אמר בתגובה כי "למדנו כי החיפוש אחר הבית המושלם כולל החלטות גדולות שלוקחות בדרך כלל זמן רב – יותר ממה שאנחנו יכולים לכלול בתוך פרק של שלושים דקות. עם זאת, עם בתוכנית כמו 'ציידי הבתים' הצופים נהנים מחוויה מבדרת של בחירת בית – החל מההחלטה על התקציב ועד לסיבוב בתים ושקילה של בעד ונגד".

הפרשה הזו עוררה סערה בארה"ב וצופים רבים מחו נגד חוסר הבושה שבהצגת הזיוף כמציאות. "ציידי הבתים' תמיד היתה יותר מציאות ממשית מאשר פנטזיה", נכתב במאמר מקיף בנושא שיקגו טריביון, שטען כי הפרשה פוגעת בבטן רגישה בארה"ב - נושא אחזקת הבתים, סמל החלום האמריקאי. "התוכנית מראה אנשים רגילים, עם דאגות יומיומיות שמשיגים את הבית הטוב ביותר שכסף יכול להשיג והיא מהללת את חלום הבעלות וגורמת לו להיראות בר השגה". עתה, כולם יסתכלו על הנושא אחרת.

ליהוק שיחוק: כוכב "שליחות קטלנית" מגיע ל"דם אמיתי"

רוברט פטריק, מי שזכור לכם מהסרט "שליחות קטלנית 2", לוהק השבוע לסדרת הערפדים המצליחה של רשת HBO, "דם אמיתי". פטריק יגלם את ג'קסון הארוו – אביו של אלסיד (ג'ו מנג'ניאלו), והוא יופיע לראשונה בפלאשבק שחווה אלסיד ובו הוא ודבי פלאט (בריט מורגן) מבלים יחדיו כבני נוער בשנות ה-80'.

רוברט פטריק. Jamie McCarthy, GettyImages
סלח לי, אתה נושך את צווארי. רוברט פטריק/GettyImages, Jamie McCarthy

הארוו מתואר כמי שהיה "רב עוצמה, מעורר השראה וגיבור" וכעת איבד את העניין בחיים. עוד נכתב, כי הארוו היה גם הסיבה שבגללה אלסיד הסכים לעזור לסוקי (אנה פקווין) למצוא את ביל (סטיבן מוייר), כחלק מחוב שהיה לו לאריק (אלכסנדר סקרסגרד). פטריק יופיע במספר פרקים בעונה הבאה החל מהפרק התשיעי שיעלה לאוויר ב-5 באוגוסט.

לינק לעת צרה: בוגר "הסופרנוס" בסדרת רשת חדשה

בן הורוביץ הוא צעיר נמרץ שמחפש נואשות עבודה בתעשיית הטלוויזיה או הקולנוע. לצערו, אין לו מספיק קשרים שיכניסו אותו לשם והחברים המשפיעים של אבא שלו הם כולם מתעשיית רפואת השיניים. מסעותיו של בן בדרך לעבודה המובטחת עומדים במרכז "Your Dad's Friends" - סדרת רשת חדשה בה יופיעו בין היתר בוגר "הסופרנוס" וינסנט פסטור (פוסי בומפנסרו הבלתי נשכח), הקומיקאי קורט בראונהולר וריצ'רד קינג. תוכלו לראות אותה בלינק הזה.

הקטע שעשה לנו את השבוע: פרומו נוסף לעונה החדשה של "שובר שורות"

העונה החמישית של "שובר שורות" תעלה ב-15 ביולי ברשת AMC, אבל אם אתם כבר לא יכולים לחכות לשובו של וולטר ווייט, תוכלו להסתפק בסרטון האחרון שהועלה לרשת לקראת העונה החדשה. המלך מת – יחי המלך החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully