וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטר רוט מוציא קליפ חדש עם מחווה לגזוז

25.6.2012 / 8:00

צפו בקליפ הפנטסטי שביים תום אבני לשיר "בדרך אלייך", בו רוט מסמפל את "כחול יום תיכון" של הרכב הפופ המיתולוגי של דני סנדרסון וגידי גוב

פיטר רוט, אחד המוזיקאים העסוקים והמצליחים בישראל, שב לקריירת הסולו שלו; כשנה וחצי לאחר צאת "מנגינה" של מוניקה סקס וכשנתיים אחרי צאת אלבום שירי שמוליק צ'יזיק שלו, רוט מוציא את "בדרך אלייך", סינגל ראשון מתוך אלבום סולו שלישי. השיר, שמלווה בקליפ נהדר שביים תום אבני, מכיל גם סימפול של "כחול ים תיכון" של להקת גזוז. כמו כן, באחרונה מונה רוט לתפקיד המנהל האמנותי של "The Voice", תוכנית הדגל של "רשת".

"בקיץ שעבר בעודי תקוע בפקק ברכב בלתי ממוזג, האזנתי לאוסף של להקת גזוז כדי להנעים את זמני", מספר רוט. "הצטרפתי לפזמון כמו כולם ב'רוני' וחיקיתי תנועות של אייר גיטאר בסולו של 'אמא ודני'. כשהגיע השיר 'כחול ים תיכון' היתה לי הארה. השיר נפתח באקפלה של חברי הלהקה ששרה 'שטה הספינה אל הים, וכחול יפריד בינך וביני'.
בתוך שניות מקצב התנגן באוזני ומילים החלו להציף אותי, המוזה נחתה עלי ברחוב הרצל בתל אביב. ייחלתי לקיצו של הפקק כדי שאוכל להגיע לביתי ולהתחיל לכתוב וכך נולד שיר חדש ישן, שחיכה עד לקיץ הנוכחי".

  • עוד באותו נושא:
  • פיטר רוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully