וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ילדי ראש הממשלה": אלונה טל שולחת מסר חד מאחורי הקלעים

יוני פרוים

21.6.2012 / 12:29

רגע לפני חזרת "ילדי ראש הממשלה" לעונה שנייה, כוכבי הסדרה מספרים על התגובות שקיבלו לדרמה הפוליטית ואלונה טל תוהה מתי היא תקבל עוד תפקידים טובים בישראל

דייב שחר

צילום: דייב שחר
עריכה: אמיר קוטיגרו

הדרמה המצליחה "ילדי ראש הממשלה", על החיים האמיתיים מאחורי התדמית הציבורית של האיש הכי חזק בישראל, חוזרת לעונה שנייה. התוכנית כזכור, פותחה ונכתבה על ידי שחר מגן ונועה רוטמן, נכדתו של יצחק רבין, אשר הכירה מקרוב את הדינמיקה האופיינית למשפחות שחיות תחת עין התקשורת הצופיה. בעונה הראשונה של הסדרה מתהפכים חייה של משפחת אגמון כאשר שאול אגמון נבחר להיות ראש הממשלה, והמשפחה כולה מבינה בדרכים הקשות שמעתה כל מה שיעשו משליך ומשפיע על חוות הדעת הציבורית.

רמי הויברגר שמגלם את ראש הממשלה מספר לוואלה! תרבות, שבמציאות שלנו נראה לו שבלתי אפשרי לראש ממשלה לחולל שינוי אמיתי ומציע הסבר מעניין לשאלה למה באמת נועה רוטמן בחרה לכתוב על נושא שכל כך קרוב לחייה. מארינה מקסימיליאן בלומין מסבירה למה קשה לה לפעמים לבלות 12 שעות ביום בתור הדמות שהיא מגלמת (אלין, יועצת התקשורת של ראש הממשלה), ולאלונה טל המגלמת את בתו של ראש הממשלה יש סרט אמריקאי חדש וגם מסר חשוב לבמאי ישראל.

"ילדי ראש הממשלה" חוזרת לעונה שנייה ב-30 יוני בערוץ הוט 3

"ילדי ראש הממשלה" - מתגעגעים לסדרה? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully