וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שומרים על השכונה": הצצה ראשונה לטריילר המלא והמתורגם

21.6.2012 / 14:24

צפו בטריילר המתורגם לקומדיית המדע הבדיוני בכיכובם של בן סטילר, וינס ווהן, ג'ונה היל וקומיקאים אחרים

יח"צ - חד פעמי

"שומרים על השכונה", שיעלה כאן ב-9.8, צפוי להתגלות כאחד מהקומדיות המצליחות של הקיץ. מדובר במהתלת מדע בדיוני בכיכובם של בן סטילר, וינס ווהן, ג'ונה היל ואחרים.

הסרט מתרחש בעיירת פרברים שקטה במרכז ארצות הברית, שבה פשע נוראי מערער את השלווה יום בהיר אחד. אוון, איש משפחה שקט שבחר לחיות בעיירה בגלל השלווה שבה ומבקש לשמר אותה, מחליט ליצור בעקבות כך "משמר שכונתי" של אזרחים מודאגים. אלה, לתקוותו, יוכלו לשים עין על כל פעילות חשודה.

שלושה משכניו של אוון מחליטים להצטרף לקבוצה. כל אחד עושה זאת מסיבותיו שלו, ואף אחת מהן לא קשורה לדאגתם לביטחונם האישי:בוב מחפש תירוץ טוב לברוח מן הבית ומבתו הסוררת לכמה לילות בשבוע; פרנקלין, שנדחה על ידי האקדמיה לשוטרים, רוצה להוכיח כי הוא ועוד איך כשיר לאחוז בנשק; וג'מרקוס סתם לא מצא דבר טוב יותר לעשות עם הזמן שלו וגם חושב שהפעילות במשמר תעזור לו להשיג בחורות.

אף אחד מן הארבעה לא חושב שהפרויקט הזה יוביל אותם להרפתקאות מסעירות, אבל אז מתגלה טעותם: בשעה שהם מגלים במקרה כי חייזרים המתחזים לאזרחים רגילים השתלטו על העיירה, אין להם ברירה אלא לצאת ולהציל את השכונה שלהם ואת העולם כולו מהשמדה מוחלטת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully