וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלי שין יגלם את נשיא ארה"ב בסרט חדש של רוברט רודריגז

23.6.2012 / 14:10

הילד הרע של הוליווד חוזר למוטב: רגע לפני שהוא חוזר לטלוויזיה בסדרה חדשה פורסם כי צ'רלי שין לוהק גם לתפקיד האיש החזק באמריקה בסרט ההמשך ל"מאצ'טה"

צ'רלי שין הולך בעקבות אביו, כמה מוזר שזה נשמע כשמדובר בכבשה השחורה של הוליווד. שין הבן יגלם את נשיא ארצות הברית בסרטו החדש של רוברט רודריגז. כזכור, מרטין שין גילם את האיש החזק באמריקה במשך שנים בסדרה "הבית הלבן".

רוברט רודרגיז כתב בטוויטר שלו כי "הרגע ליהקתי את צ'רלי שין לסרט 'Machete Kills' בתפקיד נשיא ארצות הברית! מי יכול להיות טוב יותר בתפקיד? פרטים נוספים בקרוב...". שין עצמו פרסם את הציוץ של רודריגז גם בחשבון הפרטי שלו.

מדובר בסרט המשך לסרט הפעולה "מאצ'טה" מ-2010 שהופק, נכתב ובויים על ידי רודריגז, וכיכבו בו דני טרחו, ג'סיקה אלבה, רוברט דה נירו וסטיבן סיגל. הפעם לצד שין אמורים להופיע טרחו, אלבה, מל גיבסון, סופיה ורגרה וזואי סלנדה.

רודריגז ביים בעבר את "דספרדו" עם סלמה הייק ואנטוניו בנדרס, "עיר החטאים", "ספיי קידס" ו"פלנט טרור" החצי השני של "חסין מוות" שיצר קוונטין טרנטינו, שיחדיו הרכיבו את פרויקט גריינדהאוס.

אחרי שערוריית "שני גברים וחצי", שין צפוי לחזור השבוע אל מסך הטלוויזיה עם הקומדיה החדשה שלו "Anger Management". נראה שהאפיל הנשיאותי יכול רק לתרום לקאמבק הזה.

”מאצ'טה” יביא לפתרון בעית הגבולות בארה”ב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully