וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחוברים 2": מה מרוויחים ומפסידים כוכבי הסדרה

לילך וולך ועינב שיף

28.6.2012 / 7:07

לכבוד העונה החדשה של "מחוברים" - מה יש לגדעון לוי, סקאזי, חנוך דאום, ג'ייסון דנינו הולט ואמירם טובים להרוויח ולהפסיד מהסדרה

חנוך דאום

למה הוא פה: פובליציסט "ידיעות אחרונות" הוא מראשוני גל הדתיים הציונים בתקשורת החילונית, מי שסימן לצד ידידיה וסיון רהב מאיר וכמובן תחת אורי אורבך, את הדתי הפתוח לעולם המערבי, בקיא בנעשה בטלוויזיה, חד לשון ומקלדת. אחרי שעבד בתפקידים בכירים בעולם הטלוויזיה, התנחל דאום בעמדת הפובליציסט פרו-נתניהו ב"ידיעות אחרונות", במקביל להגשת תוכנית פסיכולוגית, "שעת נפש" עם אחד – ד"ר אילן רבינוביץ'. כל אלו ועוד הספר החושפני "אלוהים לא מרשה" בו כתב דאום על התגפפויות עם עמיתו לישיבה ויחסיו המעורערים עם מוסד האוננות, הופכים את דאום לפוטנציאל זהב בידיים של אנשי "מחוברים", שרק מחכים לאנשים רהוטים ומוכרים ברנז'אית כדי שיורידו גם את החוטיני הדק שהם לובשים עד כה וינפנפו באגו שלהם מול הצופים השואגים "עוד! עוד!".

מה יש לו להרוויח: בימי שלטונו של נתניהו, טורו של דאום ב"ידיעות אחרונות" הפך למעין כלי נוסף להבנת ראש הממשלה, רעייתו וגם שר האוצר יובל שטייניץ. דאום, כותב חד ומוכשר, חתך את המחאה החברתית בלי אלוהים, למשל, ואירוע כמו "מחוברים" אמור לרכך את הביקורת עליו משמאל ואולי אף להאהיב על עצמו קהלים חדשים, שלא בהכרח מתעכבים על המוסף הפוליטי.

מה יש לו להפסיד: דאום, כמו משתתפים נוספים לפניו ב"מחוברים" ו"מחוברות", הוא אב לילדים שבמודע עומד לתלות את הלבנים שלו בשמש של יולי, במרפסת של עשרות אלפי אנשים. מי שנתקף מבוכה נוכח "אלוהים לא מרשה" עומד לקבל מנה גדושה בהרבה והדבר עלול להביא למיאוס, שלא לומר סלידה, מאדם שיחשוף בפומבי לא רק את מה שאלוהים לא מרשה, אלא גם את מה שהציבור לא יכול להכיל.

סקאזי (אשר סוויסה)

למה הוא פה: כבר שנים שסקאזי (אשר סוויסה) חי את הוידה לוקה, החיים הטובים שיש ליוצר מוזיקה אלקטרונית מצליח בעולם: טיסות ברחבי הגלובוס, בחורות על כל אצבע בכף היד, להיטים והכרה. בשנים האחרונות סקאזי לא הסתפק בהכרה של עולם המועדונים וחיפש יותר ויותר את המיינסטרים הישראלי. בתחילה הוא עשה זאת דרך המוזיקה, עם אלבום אולסטארס שכלל שיתופי פעולה רבים (שירי מימון, סינרגיה, טל פרידמן) ועכשיו, מתוך הבנה שפופ זה דבר נחמד אך לא בשבילו, הוא עובר לדבר הבא – ריאליטי.

מה יש לו להרוויח: סקאזי הוא אדם שקל לאהוב ולחבב, הוא מצחיק, מושך עניין וסגנון חייו הוא לא בדיוק משהו שיהיה בעייתי לצלם. סקאזי רוצה לקבל את אהבת הקהל ומבין חמשת המשתתפים ב"מחוברים 2", אופציות השדרוג שלו הן הטובות ביותר.

מה יש לו להפסיד: לפני כשלוש שנים, בפאנל בנושא מוזיקה עם ג'יימס מרפי מ-LCD סאונדסיסטם ואסף אמדורסקי, סקאזי שתה לא מעט בירות שחולקו חינם במקום ובשלב מסוים, אחרי שסיים לומר כל כך הרבה שטויות ("אני אוהב לעלות למתפרצת עם הגיטרה" הוא משפט קאלט בקרב מי שנכח אז), פשוט אמר "אני חייב להשתין", זינק מעל השולחן ורץ לשירותים כשמרפי המשתאה מקבל תרגום סימולטני בזמן אמת לאירועים. המסקנה: גם אם נתת לסקאזי מצלמה, לא בטוח שתחזור עם כל כתבי ניטשה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

גדעון לוי

למה הוא פה: מבין כל חוסר הסובלנויות שהצמיחה ישראל בשנים האחרונות, אולי הקיצונית ביותר היא כלפי השמאל וגדעון לוי הוא מלך השמאלנים – האיש שטוריו "אזור הדמדומים" מקפידים לעסוק בעוולות הכיבוש, בשחיתויות ההתנחלויות ובאטימות המימשל. על לוי יוכלו לומר יפה נפש, סמול, ועוכר ישראל. אבל יתקשו לקרוא לו הזוי ותלוש בעיקר מכיוון שהוא שולט בנעשה בארץ הרבה יותר מרוב חיילי המקלדת שיזדרזו לגדף אותו.

מה יש לו להרוויח: גדעון לוי כמו אנשי פובליציסטיקה רבים אחרים, נמצא בסכנה מתמדת להפוך לכרזה עם כיתוב אחד. תוכנית כמו "מחוברים" תפתח איזשהו צוהר לאדם הפרטי שהוא, ואולי תגרום לקהל להבין מעט יותר מי האדם שמאחורי המילים. שונאיו על בסיס פוליטי אולי לא ישתכנעו, אבל לוי עשוי להביא לשיח של "מחוברים" חומרים שלא היו בו קודם לכן ולבסס את מעמדו באופן רחב יותר, סהרורי פחות.

מה יש לו להפסיד: לכאורה, ועל הנייר לגדעון לוי אין ממש מה להפסיד – הוא ממילא רגיל להתמודד עם תגובות שטנה על בסיס קבוע. בפועל, החשיפה האישית ש"מחוברים" דורשת בתוקף ממשתתפיה עשויה להפוך זאת למסע צלב ארוך, אישי ומכוער. אפשר לקוות שבהפקה לא יקריבו את לוי על מזבח הרייטינג.

ג'ייסון דנינו הולט

למה הוא פה: השאלה היחידה שצריכה להישאל לגבי עובדת ליהוקו של ג'ייסון דנינו הולט ל"מחוברים 2", זה – מה לקח לכם כל כך הרבה זמן? הבחור הרי נולד מוכן, כל הדברים שקורים לאחרים בגיל מבוגר יותר כבר קרו לדנינו הולט והוא כבר הספיק לשכוח מהם – מהנחייה ב-MTV, דרך יציאה מתוקשרת מהארון, משרת כתב אצל גיא פינס וסרט תיעודי על היחסים הטעונים עם אמו שנטשה. לדנינו הולט היו את כל הנתונים להיות התשובה הישראלית והגברית ללינדזי לוהן, אבל הוא לא נתן לאש הזריזה של הפרסום לשרוף אותו.

מה יש לו להרוויח: דנינו הולט היה על המסלול המהיר להיות הבייבי המפונק של המיינסטרים הישראלי, אבל לקח כמה פניות שהורידו אותו למסלול איטי ופתלתל יותר. דנינו הולט אולי הרוויח את החופש שלו לעשות כל מה שרק התחשק לו בקצב שמתחשק לו, אבל הפסיד את רובריקת הסטאר. "מחוברים" יכולה ואפילו צפויה להיות קרש הקפיצה שלו בחזרה אל המרכז של הביצה.

מה יש לו להפסיד: העיסוק בעצמי חושף ביתר שאת נטיות נרקיסיסטיות שעליהן משלמים ביוקר בישראל. דנינו הולט עשוי למצוא את עצמו כדנה ספקטור או רן שריג (בנפרד וגם יחד), כברווז נייח במטווח של צופים וטוקבקיסטים שמתרעמים על החיים במדינת תל אביב שמתקשים להוציא את הראש מהמקום שממנו לדעתם זורחת השמש.

אמירם טובים

למה הוא פה: כי אין לך "מחוברים" בלי הימור על פוטנציאל שעשוי לנסוק או להתרסק. אמירם טובים הוא סטנדאפיסט שאוהב לערב את הקהל שלו במופע ולספר בדיחות רמזוריות על יחסי גברים-נשים, גברים מושפטים ושאר הווריאנטים המבדחים שנגזרים מזה שנשים מדיאטה וגברים מפיצוחים.

מה יש לו להרוויח: הכל. כמו רבים שחגים סביב הפרח הריחני של הפירסום מבלי להצליח להתקרב מספיק בשביל למצוץ עד הסוף את צוף הצומי, גם אמירם טובים הוא סטנדפיסט שמפלרטט מפעם לפעם עם המצלמות אבל לא הצליח להשתקע מספיק זמן בשביל שתזכרו את השם.

מה יש לו להפסיד: מלבד הברור מאליו – הפרטיות, השם הטוב והשפיות – מה שכל משתתפי "מחוברים" ו"מחוברות" אי פעם הסתכנו באבדנם, אמירם טובים הוא זה שמסכן הכי מעט ולפיכך הסכנה שיפסיד מההשתתפות היא נמוכה למדי.

”מחוברים 2” - מה יהיה הסקנדל החדש?
"מחוברים 2" - מה לדעתכם יש לכוכבי הסדרה להרוויח או להפסיד? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully