וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: מלחמת העולמות בין "האח הגדול" ו"בית הזכוכית"

26.6.2012 / 12:32

אחרי שהמאבק המשפטי כשל, "האח הגדול" מורידה את הכפפות ונלחמת מלוכלך ב"בית הזכוכית": סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר – אחרי "בית הזכוכית" של ABC, מגיעה הנקמה של CBS

לאחר שהמאבק המשפטי המתוקשר של CBS בריאליטי החדש של רשת ABC, "בית הזכוכית", לא צלח (רק השבוע דחה בית המשפט בקשה להוציא צו מניעה נגד עלייתה של התוכנית לשידור) החליטו ב-CBS לצאת למסע נקמני קטן משלהם. CBS, שמשדרת את הריאליטי "האח הגדול" (שעל הדמיון של "בית הזכוכית" אליה סבב כל המאבק המשפטי), הוציאה השבוע הודעה לתקשורת בה היא מודיעה על ריאליטי חדש שיעלה בקרוב ברשת ושמו "רוקדים על כוכבים" – בדיחה צינית על חשבון התוכנית המצליחה של המתחרה "רוקדים עם כוכבים".

"מדובר בתוכנית ריאליטי מרגשת, פורצת דרך ומקורית לחלוטין שמאחורי הפיתוח והרעיון שלה לא עומד איש", נכתב בהודעה. "התוכנית תשודר בשידור חי מבית הקברות של הוליווד ותכלול אנשים מפורסמים בערך וכאלה שאתם כמעט בערך מכירים, מתחרים על פרסים גדולים על ידי כך שהם רוקדים על קבריהם של הכוכבים האהובים והאייקונים יותר של הוליווד מהבמה והמסך". בהמשך הלא פחות ציני, נכתב כי "בהתאם לסביבה היצירתית והמשפטית בעסקי תכניות הריאליטי בימים אלו, אנו בטוחים שלאיש לא תהיה בעיה עם השם שבחרנו לקומדיה בת החצי שעה החדשה שלנו בפריים טיים – 'משפחה פוסט-מודרנית' (מרפרר לקומדיה המצליחה של ABC – 'משפחה מודרנית' – מ.ר.)".

אולם לא בטוח ש-CBS צריכה בכלל את המאבק המשפטי או את הסרקזם כי הרייטינג של פרק הבכורה של "בית הזכוכית" לא הצליח להביא את הסחורה שמביאה "האח הגדול". בפרק הראשון צפו 3.9 מיליון צופים עם 1.6 בדירוג הרייטינג בקרב צופים בני 18-49. לשם ההשוואה, הממוצע העונתי של "האח הגדול" בעונתה הקודמת היה 3.2 בדירוג בקרב מבוגרים.

המיותר – קומיקאי טען שנשים לא מצחיקות, וחטף מקלחת קרה

הקומיקאי אדם קרולה, מי שלאחרונה השתתף בתוכנית הריאליטי "המתמחה – גרסת הסלבס", החליט לעצבן את הקומיקאיות בנות המין היפה. בראיון למגזין "ניו יורק פוסט", אמר קרולה כי נשים פשוט לא מצחיקות כמו גברים. "בחורים מצחיקים יותר מבחורות", אמר קרולה שהתעקש כי הוא אוהב לעבוד עם נשים, אך טען כי הן מאז ומתמיד היו החברות הפחות מצחיקות בצוותי הכתיבה בהם השתתף. "מכריחים אותך לשכור מספר מסוים של נשים", סיפר, "אם לבת שלי יש חוש הומור בינוני, אני אגיד לה: 'לכי לכתוב בצוות של תוכנית קומדיה. הם יהיו חייבים לשכור אותך, לא יוכלו לפטר אותך ולא תצטרכי להפיק מעצמך יותר מידי. זה יהיה נהדר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הדברים כמובן עוררו סערה, והתגובות הנזעמות לא איחרו לבוא. "אדם קרולה אומר שנשים לא מצחיקות זה כמו שסרטן יאמר שנשים לא מצחיקות", צייץ השחקן ג'ון רוס בואי מהסדרה "המפץ הגדול". אלכס בייז, אחד מכותבי "Saturday Night Live" צייץ: "'אני אשה' – אדם קרולה". אולי הדברים הללו מסבירים את השם של מופע היחיד שהיה לקרולה בעבר ברשת קומדי סנטרל – "The Man Show".

הביזאר – ריאליטי חדש יכניס אתכם למסעדות הכי מלוכלכות בארה"ב

"ערוץ האוכל" נועד במהותו לגרות את בלוטות הטעם של הצופה, לגרום לו לרצות לאכול מנות גורמה מפנקות ולהתבייש בפיתה עם חומוס שהוא אוכל מול המסך. לכן, ההחלטה הבאה של "ערוץ האוכל" האמריקאי תמוהה מעט: השבוע העלתה הרשת פיילוט ניסיוני חדש לתוכנית שעוקבת אחר פקח תברואה במסעותיו אחר מסעדות מלוכלכות.

בדיקות תברואת מסעדות אמיתיות שדומות להן יככבו בתוכנית

הסדרה, שנקראת "Health Inspectors" מלווה את הפקח בן ווהן למסעדות שונות ברחבי ארה"ב. במהלך פרקי התוכנית יסייע ווהן למסעדה שנבחרה לתקן את הליקויים התברואתיים ולהישאר פתוחה לעסקים. אנחנו בכל מקרה, לא היינו מזמינים משם את ארוחת הצהריים שלנו.

ליהוק שיחוק – ג'ניפר האדסון מגיעה ל"סמאש", מרילין מנסון מגיע ל"קליפורניקיישן"

שני זמרים נמצאים במוקד הליהוקים החמים השבוע. הראשון הוא כוכב המטאל מרילין מנסון שיגיע לתפקיד אורח בעונה הבאה – שביעית במספר - של הסדרה "קליפורניקיישן" של רשת Show Time. מנסון יגלם את עצמו, ובפרק השביעי של העונה יפגוש את הדמות המרכזית האנק מודי (דיוויד דוכובני) בביתו של אטיקוס פאץ' (טים מינצ'ין).

סמאש – הרגעים הטובים של העונה הראשונה:

ליהוק מעניין נוסף שפורסם השבוע הוא זה של זוכת האוסקר ג'ניפר הדסון שלוהקה ללהיט המוזיקלי של NBC – "סמאש". האדסון תגלם את ורוניקה מור – כוכבת ברודווי זוכת פרס "טוני" שמזעזעת את חייהן של קרן (קתרין מקפי) ואייווי (מייגן הילטי). העונה השנייה של "סמאש" תעלה בעונת החורף.

לינק לעת צרה – גייסו אתם את המתמחים שלכם במשרד של "Suits"

הדרמה המשפטית "Suits" של רשת USA התחילה זה מכבר את עונתה השנייה, ואתם מוזמנים לשחק יחד עם הדמויות. הסדרה עוקבת אחר מייק רוס – גאון שנשר מבית הספר ומגיע להתמחות אצל הארווי ספקטור - אחד מעורכי הדין המצליחים בניו יורק. דמותו המסתורית של רוס מרתקת את עובדי המשרד שמנסים בזה אחר זה לגלות את מעלליו. בלינק הזה, גם אתם יכולים לשחק את הבוס ולבחור לכם מתמחה למשרד. במי תבחרו?

הקטע שעשה לנו את השבוע – טיזר חדש לעונה החדשה של "דקסטר"

העונה השביעית של "דקסטר" עולה למסך ב-30 בספטמבר, אבל עד שזה יקרה קבלו את הטריילר הבא לעונה החדשה. האם האמת אכן תביא את האור?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully