וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

4.7.2012 / 7:37

ספיידרמן חוזר כפי שמעולם לא ראינו אותו, וודי אלן נוחת לראשונה באיטליה, והם נפגשים על המסך הגדול עם קומדיה רומנטית וסרט אנימציה לילדים

ספיידרמן המופלא

פרק קולנועי רביעי בהרפתקאותיו של איש העכביש, שהוא בעצם מעין עיבוד מחודש של הפרק הראשון. בהתאם לכך, סרט זה חוזר לנעוריו של פיטר פארקר, ומתאר כיצד הפך לגיבור-על ומה היו ההשלכות של כך.

את טובי מגוויר, שגילם את ספיידרמן שלוש פעמים, החליף כאן השחקן הבריטי הצעיר אנדרו גרפילד, ובצדו מככבים אמה סטון כיקירת לבו, מרטין שין וסאלי פילד כדודים שגידלו אותו לאחר נטישתם של הוריו וריס איפנס כארכי-נבל שנלחם בו.

שימו לב: הסרט יוצא לאקרנים כבר ברביעי, ה-4.7.

בימוי: מרק ווב. משחק: אנדרו גרפילד, אמה סטון, מרטין שין, אמה סטון, סאלי פילד, ריס איפנס (136 דקות).

איפה ומתי רואים את "ספיידרמן המופלא"?

לרומא באהבה

לאחר שכבר ביקר בלונדון, ברצלונה ופריז, המשיך וודי אלן את הסיבוב האירופאי שלו ונחת בארץ המגף, שבה יצר לראשונה סרט עלילתי. הוא עצמו, לאחר שנים של הפסקה, מופיע גם כן בקומדיה הרומנטית הזו, ויחד עם צוות של כוכבים מציג בפנינו סדרה של סיפורים המתרחשים ברומא, ועוסקים במעלליהם הרומנטיים של אמריקאים המגיעים לעיר ושל איטלקיים שכבר גרים בה.

בימוי: וודי אלן. משחק: וודי אלן, פנלופה קרוז, אלק בולדווין, ג'ודי דיוויס, ג'סי אייזנברג , רוברטו בניני, אלן פייג', אורנלה מוטי, גרטה גרוויג (95 דקות)

איפה ומתי רואים את "לרומא באהבה"?

עד החתונה זה יעבור

הקומדיה החדשה מבית היוצר של ג'אד אפאטו. הוא עצמו שימש כאן מפיק, ואת הסרט ביים ניקולס סטולר - מי שכבר ביים בעבר בהפקתו את הקומדיות הרומנטיות "קח את זה כמו גבר" ו"קח אותו ליווני".

כמו ב"קח את זה כמו גבר", גם בסרט זה מככב ג'ייסון סיגל, ובצדו השחקנית הבריטית אמילי בלנט. השניים מגלים זוג - הוא סו-שף והיא סטודנטית לפסיכולוגיה, שנפגשים, מתאהבים ומתארסים. כמשתמע משם הסרט, אנו עוקבים במשך שנים אחר העליות והירידות במערכת היחסים שלהם עד החתונה המיוחלת שאולי תגיע ואולי לא.

בימוי: ניקולס סטולר. משחק: ג'ייסון סיגל, אמילי בלנט, אליסון ברי, ג'קי וויבר, קווין הארט (124 דקות).

איפה ומתי רואים את "עד החתונה זה יעבור"?

זמביזיה

סרט אנימציה לכל המשפחה על ציפורים שנאבקות כדי לשמור על מורשתן.

הסרט התלת-ממדי מופץ בישראל בגרסה מדובבת לעברית בלבד.

בימוי: ווין תורנלי. קולות: אוהד שחר, דב רייזר (82 דקות).

איפה ומתי רואים את "זמביזיה"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully