וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 33: בלוק פארטי מחממים את האווירה לקראת אלבומם החדש

27.6.2012 / 9:52

בלוק פארטי חוזרים לתת בראש, ת'רסטון מור עם הרכב חדש, עולם האינדי במחווה לפליטווד מק וקליפ יפהפה לשיר הנושא היפהפה של ביירות. טור הרוקנרול

"Diiv – "Past Lives" / "Home

אלבום השבוע שלי הוא "Oshin", הבכורה של Diiv, לשעבר Dive, הרכב הצד של איש ביץ' פוסילז, זאקרי קול סמית'. הברוקלינאים יצרו כאן אלבום שהמילה שתתאר אותו הכי טוב היא "אווירתי", וככזה הוא עושה עבודה מצוינת בעודו מתנגן, אבל גם לא ממש משאיר עקבות. וזה בסדר. הצלילים יהיו לכם מוכרים, שמעתם אותם כבר פעם, איפשהו, תחשבו על הקיור, קצת דרים פופ, קצת שוגייז, סיאטל בקצוות. זה יפה, ובעיקר, סליחה על המילה – נעים. סיגור רוס של הגיטרות, רק יותר טובים. שני שירים כבר כיכבו בבלוג, הנה עוד שניים.

"Bloc Party – "Team A" / "3X3

בלוק פארטי מחממים את האווירה לקראת אלבומם החדש, "Four", שייצא באוגוסט, ובשבוע שעבר ביצעו בהופעת הבכורה שלהם בגלזגו שבעה שירים מתוכו. תמיד קצת קשה לחוות דעה מביצוע לייב לשיר שאף פעם לא שמעת, אבל אפשר לזהות מגמה – קלה אוקרק והלהקה חוזרים לתת בראש, תודה לאל. הנה שתי דוגמאות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"Band of Horses - "Dumpster World

חודש אחר כך, בספטמבר, ייצא האלבום החדש של באנד אוף הורסס, שלו אני מחכה הרבה יותר. שיר אחד ממנו כבר נוגן כאן, והנה טעימה קצרה מקטע נוסף, שהלהקה העלתה השבוע.

"Chelsea Light Moving – “Burroughs

הרכב חדש של ת'רסטון מור, שבזמן שסוניק יות' שלו נמצאים בהפסקה שאולי לעולם לא ישובו ממנה, ממשיך גם לבוא לעבודה וגם לעבוד. אז צ'לסי לייט מובינג הם רביעייה, גם להם יש בסיסטית, ובקרוב הם יוציאו אלבום בכורה, שזה הסינגל הראשון מתוכו. ההשראה לשיר היא מילים של הסופר וויליאם בורוז, גיבור של מור, והרוקנרול הוא קצת סוניק יות'י מתקופת "Dirty".

להורדה

"Fang Island – “Sisterly

שיר השבוע שלי לפני כמה שבועות היה "Assunder", הקטע הראשון ששוחרר מתוך האלבום החדש של הלהקה המצוינת מברוקלין "Major" ,שמו, שיוצא החודש. ועכשיו מגיעה עוד מנה שבאה טוב.

"Cruiser – "The Fritz

שם חדש שאולי כדאי לסמן הוא זה של אנדי סטייטס, בן 26 מפילדלפיה, שאי.פי הבכורה שלו, "Cruiser", כבר זוכה לתשומת לב. הפיק אותו ג'רמי פארק, שחתום על "The Year of Hibernation" המעולה של youth lagoon, אבל האווירה היא מלנכולית הרבה פחות. הנה השיר שפותח את האי.פי, גם להורדה.

"Dusted – “Pale Light

שיר יפהפה של פרויקט הצד של איש Holy Fuck הקנדים, בריאן בורצ'דט, מתוך אלבום הבכורה "Total Dust", שייצא ביולי.

"Wild Nothing – "Shadow

שיר חדש ויפה יש גם לג'ק טאטום, שיוציא באוגוסט את אלבומו השני "Nocturne". בול לאחר צהריים פוסט ים במזגן. כלומר, חבר סיפר לי שיש אנשים שהולכים לים אחר הצהריים באמצע שבוע.

בון איבר - (Beth/Rest" (iTunes Session"

פינת בון איבר החודשית. לא יעזור כמה פעמים אשמע את השיר הזה, הוא עדיין ירגש כמו בפעם הראשונה. ג'סטין ורנון ושות' הוציאו בשבוע שעבר מיני אלבום בהופעה שהוקלטה עבור איי-טיונז, הוא כולל שבעה קטעים, ביניהם הגרסה התזמורתית הנפלאה הזאת.

"Paul Banks - "Summertime is Coming

לסולן של אינטרפול יש אי.פי חדש תחת השם ג'וליאן פלנטי. האי.פי "...Julian Plenti Lives" כולל חמישה קטעים, שלושה מהם קאברים, אחד אינסטרומנטלי וזה, שיר קיץ מלנכולי ויפה כצפוי. אלבום מלא חדש ייצא באוקטובר.

תורידו כאן

"Noel Gallagher’s High Flying Birds – “Everybody’s On The Run

קצת מאסתי בשיר הזה, אבל נעשה לנואל כבוד בגלל הקליפ החדש עם מישה ברטון, מינוס מלא בגדים.

"Passion Pit – “Take A Walk

קליפ רשמי גם לשיר הראשון והממש מעולה מתוך האלבום החדש של פאשן פיט, "Gossamer" , שייצא החודש.

"The Shins – "No Way Down

עוד קליפ חדש, הפעם של השינז לשיר מתוך "Port of Morrow".

" Beirut – "The Rip Tide

וקצת באיחור, קליפ רשמי ויפהפה לשיר הנושא היפהפה עוד יותר מתוך האלבום של ביירות, שיצא בשנה שעברה. המלצה: תראו מהתחלה ועד הסוף, רצוף.

" The New Pornographers - "Think About Me

2012 היא השנה שבה כל מי שהוא אינדי גילה לפתע כמה פליטווד מק היו מגניבים, ורוצה לחלוק את הגילוי הזה עם העולם. אז באוגוסט ייצא אלבום שכולו קאברים לשירי הלהקה הוותיקה, "Just Tell Me That You Want Me" שמו, ומשתתפים בו, בין השאר, MGMT, בסט קוסט, הקילז, וושד אאוט וגם הניו פורנוגרפרז, שעושים את השיר הזה מ-1980.

פצצה מהעבר

אחרי שבפוסטים הקודמים חזרתי לניינטיז, הפעם אני עושה הפסקה (קצרצרה) לטובת גיחה לסוף האייטיז ולאחת מבלדות הפוסי מטאל הגדולות שידע הז'אנר. דף לפארד האנגלים היו על גג העולם בשנות השמונים, מכרו מאז יותר ממאה מיליון (!) חתיכות מהאלבומים שלהם ועדיין בועטים כיום. "Love Bites" הוא אחד מהקטעים הנצחיים של הלהקה והוא לקוח מאלבומם המצליח ביותר, "Hysteria" מ-1987, אלבום שכלל עוד לא מעט בומבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully