וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודד "פרויקט מסלול" הפתיע ושינה את מינו

מתמודד העונה השמינית של "פרויקט מסלול" ופייבוריט הקהל אנדי סאות' יצא מהארון כטרנסג'נדר באופן פומבי

היידי קלום בהלם. מתמודד העונה השמינית של "פרויקט מסלול" אנדי סאות', בן ה-25, שינה את מינו וכעת מציג עצמו לעולם כאשה בשם האקזוטי נונג אריאפון סאות'פונג. האישור מצידה של סאות'פונג הגיע בדמות דף הפייסבוק, שכעת מציין כי מדובר בנקבה. עם זאת, נראה כי סאות'פונג לא עברה את הניתוח הפיזיולוגי עצמו לשינוי המין, אלא יצאה מהארון כטרנסג'נדר באופן פומבי.

אנדי סאות', בן למהגרים ויאטנמים לארה"ב המתגורר בהוואי, היה אחד המתמודדים הבולטים בעונה השמינית של ריאליטי עיצוב האופנה המצליח (זהירות ספויילר בהמשך), עם סגנון אישי מובהק ולא קונבציונלי. הוא העפיל לגמר שהתקיים לפני כשנתיים, שם הציג את הקולקציה שלו בשבוע האופנה בניו יורק ואף הוכרז בתור פייבוריט הקהל בספיישל האיחוד של העונה. אחד מהפרסים הנחשקים בהם זכה סאות' היה מכירת קולקציה מבגדיו במשך חודשיים באחד מבתי הכלבו הנחשבים בארה"ב, נימן מרקוס.

למרות שהוא הכריז על עצמו הומוסקסואל גאה באופן מוצהר גם אל מול מצלמות "פרויקט מסלול", רק לפני מספר חודשים הוא שיתף בתחושות לגבי הזהות המינית בראיון במגזין מקומי בהוואי שם אמר כי "מי שבאמת קרוב אליי יודע מי אני באמת ואני ממשיך לקבל תמיכה". ייתכן שברוח חודש הגאווה, ההצהרה הרשמית הגיעה רק כעת.

סאות' מדבר על החוויה שלו ב"פרויקט מסלול":

בלידה מחדש בפייסבוק, העלה סאות' תמונה שלו עם בן משפחה פעם כפי שהכרנו אותו עד כה ולאחר מכן במראה הנשי החדש. בתמונות העדכניות סאות'פונג מחויכת באיפור נדיב וקורן מאושר. בכיתוב הנלווה נאמר "התברכתי באופן שבו הסביבה קיבלה אותי בברכה בדיוק כמו שאני, מי יתן והאהבה שהורעפה עליי תעבור גם לאחרים, תחיו באהבה כי העולם זקוק לזה". בסטטוס קודם נכתב "אמי גידלה בן טרנסג'נדר, אמי לא גידלה אותי להיות טרנסג'נדר. אמי הקנתה לי ערכים ואישיות שעשו אותי מי שאני היום. אמי גידלה בן ובמקרה יצא שאני טרנסג'נדר, שלא תחשבו אחרת".

הבשורה של סאות'פונג הגיעה במקביל לידיעות מטרידות מסט צילומי עונת העשור של "פרויקט מסלול" שהתפרסמו אתמול, לפיהן אחת המתמודדות נמלטה באישון לילה מהמלון בו לנים המתמודדים ולאחר מספר שעות מתמודד אחר חטף התמוטטות עצבים. השניים שוחררו רשמית באותו היום מן התכנית ולמחרת מפיקי הריאליטי הזעיקו פסיכיאטר למקום כדי לשוחח עם המעצבים הנותרים, כאשר הצילומים הושהו למספר שעות.

מרשת Lifetime לא נמסרה התייחסות לאף אחת מן הידיעות שהתפרסמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully