וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלי שין ב-"Anger Management": הוא אטרקציה, הסדרה גרועה

שנה אחרי הסקנדל, צ’רלי שין לא איבד את היכולות הקומיות שלו אבל הסיטקום החדש בכיכובו פשוט לא מצחיק. לא בטוח שפרסונת הילד הרע תצליח למשוך את הצופים לאורך זמן

צ'רלי שין לא מפסיד, הוא מנצח. מסע ההרס העצמי ומופע הביזאר בשידור חי שהביאו לפיטוריו מ"שני גברים וחצי", הסתיימו, כעבור שנה בלבד, בסיטקום חדש בכיכובו, "Anger Management", שעלה אתמול (חמישי) בארה"ב. והוא אפילו לא היה צריך להחליף את השם של הדמות, שעדיין זהה לשמו שלו - צ'רלי. רק שהפעם לא מדובר בכותב ג'ינגלים ששוכב עם כל מה שזז, אלא בפסיכולוג ששוכב עם הפסיכולוגית שלו.

יש כוכבים שמחזיקים סדרות, ושין הוא אחד מהם. אחרי שמונה שנים ב"שני גברים וחצי", הסיטקום הכי מצליח באמריקה, ברור שהתוכנית החדשה שלו - התפקיד הראשון לאחר ההתמוטטות הפומבית - תהווה לפחות בפרק הראשון רק תפאורה עבור הצופים. הם כאן לא בגלל השם, שנלקח מקומדיה נשכחת מלפני עשור, וגם לא בגלל העלילה או כוכבי המשנה. הם כאן כדי לראות איך צ'רלי שין חוזר לטלוויזיה.

Anger Management. imdb
הוא לא איבד את מיומנויות הקומדיה שלו. צ'רלי שין בסדרה החדשה/imdb

והוא חוזר, איך לומר, בסדר. לאחר מונולוג הפתיחה שקורץ לאירועים שקרו לפני שנה - ולאף אחד לא באמת היה ספק שהקריצה הזו תבוא - נכנס שין אל הנעליים הלא-מאוד גדולות שנותנים לו ב-FX. שמו כאן הוא צ'רלי גודסון - פסיכולוג שמתמחה בטיפול בכעסים (חה חה, מצחיק, נכון? צ'רלי שין וכעסים?), ובמקביל מנסה לנווט את מערכות היחסים שלו עם אשתו לשעבר, הבת שלו, וחברתו הטובה.

הדברים הכי טובים שאפשר להגיד על הסדרה הזו הם שמדובר בקאסט מוצלח למדי וערכי הפקה גבוהים. כל השחקנים, ובראשם שין, עושים את תפקידיהם בצורה טובה. צ'רלי שין אינו עילוי בתחום המשחק, אבל אחרי שמונה שנים של "שני גברים וחצי" יש לו מיומנויות קומדיה מצוינות והוא לא איבד אותן. גם השחקנים שסביבו, מסלמה בלייר ועד בארי קורבין, יודעים את העבודה. מעבר לכך, הסדרה הזו מאוד מלוטשת. היא נראית טוב, יש השקעה בלא-מעט סטים שונים והמבנה של הפיילוט מראה שהאנשים שעובדים על "Anger Management" יודעים היטב מה הם עושים. אף אחד לא התקמצן פה, וטוב שכך.

Anger Management. imdb
אבל הסדרה פשוט לא מצחיקה. צ'רלי שין בסדרה החדשה/imdb

ומה עם דברים רעים? ובכן, יש רק אחד. "Anger Management" לא מצחיקה. פשוט לא. עזבו אתכם מזה שהיא שטחית, שוביניסטית כפי שרק סיטקום אמריקאי עם צ'רלי שין יכול להיות, ומאפיינת את הדמויות שלה באמצעות משפט אחד, אם רק הייתה מצחיקה זה היה משפר את העניינים כל כך. אבל היא לא, אין בפיילוט של הסדרה אף לא בדיחה אחת מוצלחת מספיק. והדיסוננס בין זה לבין ההחלטה לשים צחוק מוקלט רק הופך את העניינים ליותר מביכים.

אבל אתם כאן הרי לא כי אתם מחפשים סיטקום מצחיק חדש, אלא כדי לשמוע מה קורה עם צ'רלי שין. ויש להניח שרוב הצופים בפיילוט של הסדרה החדשה יעשו זאת בגלל שין ולא מסיבה אחרת. השאלה היא מה יקרה אחרי שהסדרה תכנס לשגרה שלה, ושין יחזור להיות שחקן יותר משהוא חומר למדורי רכילות. נכון לעכשיו, נראה שאם הכתיבה בסדרה לא תשתפר, העתיד שלה לא נראה מזהיר.

צ'רלי שין לומד לשלוט בעצמו: לקראת "Anger Management"
צ'רלי שין יסתבך שוב? דברו על זה בפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully