וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסף סידר התקבל לאקדמיה האמריקאית לקולנוע

30.6.2012 / 12:08

לצד במאי "הערת שוליים", גם הבמאי הישראלי לשעבר אורן מוברמן הוא בין החברים החדשים באקדמיה, הבוחרת בכל שנה את הזוכים בטקס האוסקר

הבמאי הישראלי יוסף סידר צורף כחבר מן המניין באקדמיה האמריקאית לקולנוע, שבין שאר פעילויותיה, בוחרת בכל שנה את הזוכים בטקס האוסקר. גם הישראלי לשעבר אורן מוברמן בין 176 החברים החדשים שהתקבלו לאקדמיה.

תנאי מקדים לקבלת הזמנה הוא מועמדות לפרס אוסקר או המלצה מטעם חבר אקדמיה המבוססת על תרומה ניכרת לקולנוע. כזכור, סידר היה מועמד השנה עם "הערת שוליים" לפרס האוסקר לסרט הזר הטוב ביותר, אך הפסיד ל"פרידה" האיראני. עוד קודם לכן היה מועמד לפרס האוסקר בקטגוריה זו עם הסרט "בופור". מוברמן היה מועמד לאוסקר בקטגוריית התסריט המקורי לפני שלוש שנים על "השליח", שגם ביים.

בין המצטרפים החדשים לאקדמיה נמנים השחקנים המועמדים לאוסקר ג'סיקה צ'סטיין, ג'ונה היל, מליסה מקארתי, ג'נט מקטייר ואוקטביה ספנסר, וכן ג'ורג' קלוני וקריסטין וויג. הסרט זוכה האוסקר "הארטיסט" זכה לייצוג יפה ברשימה עם השחקן הראשי ז'אן דוז'רדן, השחקנית הראשית ברניס ביז'ו, הבמאי מישל הזנוויציוס, מפיק הסרט תומה לנגמן והמלחין לודביק בורס. כמו כן נכנסו במאי "עץ החיים" זוכה פסטיבל קאן בשנה שעברה, טרנס מאליק, השחקן בריאן קרנסטון ("שובר שורות"), מתיו מקונוהי ואנדי סירקיס (גולום ב"שר הטבעות").

החברים החדשים ייכנסו רשמית לאקדמיה בטקס חגיגי שייערך בספטמבר.

אורן מוברמן, במאי "השליח": "לאמריקאים לא אכפת מהמזרח התיכון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully