וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הכתבה של קונאן אובריאן בישראל

מגיש הלייט נייט המצוין שלח את הכתב שלו לסקר את השקת המופע של מדונה בישראל. בסופ"ש שודרה הכתבה בארה"ב - צפו

לפני כחודש, לקראת השקת סיבוב ההופעות הבינלאומי של מדונה בישראל, דווח כי מגיש הלייט נייט קונאן אובריאן צפוי להגיע גם הוא לישראל כדי לסקר את בואה של מלכת הפופ. אולם, בעוד קונאן עצמו היה בחופש באותו שבוע אך בפועל שהה אז בעיר הולדתו בוסטון, נשלח מטעמו הכתב המזדמן של התכנית בילי אייכנר, לסקר את המופע.

בתכנית של קונאן ששודרה בחמישי בלילה בארה"ב, אייכנר, המגיש את התכנית המופרעת "בילי ברחובות" באתר Funny or Die, בה הוא נטפל אקראית לאנשים ברחוב בשאלות מציקות, יצא לרחובות ניו יורק כדי לדון עם הציבור אודות סוגיית האיום הגרעיני האירני. בפועל מה שעניין אותו זה כמה אנשים התרגשו מבואה של מדונה לארץ הקודש.

בהמשך, כאמור, הוא אף טס לישראל ודיבר עם אנשים ברחובות ירושלים ותל אביב, וכן עם באי ההופעה עצמה באיצטדיון רמת גן. הוא הסתובב מאחורי הקלעים והתמוגג מעצם נוכחותו בסביבת הנערה החומרנית.

זוהי למעשה הכתבה השנייה של אייכנר אצל קונאן אובריאן. לפני פחות מארבעה חודשים הוא נשלח לסקר את משחק הסופרבול, כאשר גם אז כל שטרד את מנוחתו של הקומיקאי היהודי הגאה הוא הופעתה של מדונה באותו אירוע.

ואם הטיימינג נראה לכם סוג של הצתה מאוחרת, הרי שמבחינת מי שחפץ לקדם את המופע של מדונה מדובר דווקא במומנטום מעולה. היות וכל הדיווח ההומוריסטי נעשה כמובן בתיאום עם ההנהלה של מדונה, אין ספק כי המטרה הייתה לקדם את מכירת הכרטיסים לקראת תאריכי ההופעות שלה בארה"ב בסתיו.

איך ישראל מצטיירת בכתבה לדעתכם? דברו על זה בפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully