וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי יפיל את המאסטר": לא מגיע ליצפאן או לנו

לילך וולך

1.7.2012 / 1:14

"מי יפיל את המאסטר" יעניין בעיקר את מי שעוד לא חגג בר מצווה, והקסם האמיתי הוא זה שהוטל על יצפאן כדי שיסכים להנחות את התוכנית

כשאורי גלר חיפש את היורש שתקנו. שתקנו כי אורי גלר הוא איש משונה מאוד, חבר של מייקל ג'קסון ומכופף כפיות למחייתו – שלושה דברים שמצביעים על אדם שעדיף שלא להתעסק איתו. האמת היא ששתקנו כי עד כמה שהתוכנית היתה תמוהה, הגיוני היה שאורי גלר המזוהה עם אחיזת עיניים ותעלולי מצאתי-לך-שנקל-באוזן יהיה מעורב בתוכנית שכל עיקרה הוא קסמים.

אבל אלי יצפאן לא ממש צריך את "מי יפיל את המאסטר"; ויותר משהוא לא צריך את התוכנית הזו, אין מי שממש זקוק לה בכלל. אולי מלבד הקוסמים המגיעים לתוכנית להתחרות זה בזה כדי להשיג לעצמם ספוט נחמד ומשכורת עתידית בדולרים במג'יק קאסל שבלוס אנג'לס – המקום שלא שמענו עליו עד לליל אמש ושיכולנו לחיות מצוין גם ללא המידע הזה. לבטח יש מי שקוסמים מטריפים את דעתם, ואין שום ספק שהם גם ישמחו לקבל את ספר שיאי גינס לבר המצווה המתקרב שלהם. עבור כל השאר – זהירות, ספוילר – כל המידע על קסמים ותעלולי אחיזת עיניים נמצא באינטרנט.

המאסטר. החדשות
פוסק מי לימי הולדת של זאטוטים ומי לגמר. מקס מייבן "מי יפיל את המאסטר"/החדשות

ובכל זאת, למרות האנכרוניזם הבלתי נתפס הזה, ועוד לפני שהתאוששנו מליאור סושרד והמופע הבלתי נסבל של נמרוד הראל – הגיע אלינו "מי יפיל את המאסטר" אשר במרכזו המשימה כפויית הטובה – להפיל את המאסטר, הלא הוא מקס מייבן. מקס מייבן – הכלאה בין השף אהרוני לדרקולה, הוא כפי שמספרים לנו, מאסטר קסמים בינלאומי ומומחה בתחומו. והוא זה שיושב עם שיער הפנים היצירתי שלו מול הקוסמים המתחרים כדי להחליט מי מהם הצליח להפיל אותו ויגיע להוגוורטס. כלומר – מג'יק קאסל. סיים סיים.

הקוסמים המיוזעים המגיעים להתחרות מנתרים מצד אחד של הבמה למשנה, לבושים בהרבה יותר מדי שכבות – כי איפה תסתיר בשורטס וטישרט את כל היונים והשרביטים המתקפלים? - ומנסים להרשים את מקס מייבן שמצדו משתדל כמיטב יכולתו להסתיר את הפיהוק וההצצות בשעון. לאחר כל מופע קסמים שכזה, מייבן פוסק מי לימי הולדת של זאטוטים ומי ממשיך לגמר. מהם הקריטריונים ומה ההסבר למי מפיל את המאסטר ומי לא ומדוע – לעולם לא נדע. מבחינת הקהל בבית, מי שעדיין לא איבד סופית את העניין, מדובר ביונה שעפה אחורה. הקביעות של מאסטר מקס מייבן יכולות להיות אקראיות ושרירותיות לחלוטין, אנחנו לעולם לא נדע מה האמת.

המאסטר. החדשות
בדרך להוגוורטס. מתוך "מי יפיל את המאסטר"/החדשות

אחרי מאות נוצות מעופפות, כמה אנשים מנוסרים והרבה יותר קלפים ממה שכל אדם צריך לראות בחייו, עדיין לא ברור פ?שרה של אחיזת עיניים אחת - מה אלי יצפאן עושה בתוכנית הזו? יצפאן מתאים ל"מי יפיל את המאסטר" בערך כמו זבוב לכוס חלב. הפורמט הלא מוצלח, לא מעניין ולא מוצדק הזה מטביע בתוכו את יצפאן שכל כך מבולבל מתפקידו הלא ברור שלא נותר לו אלא לפזר בדיחות גוססות כמו "אל תנסו מה שראיתם כאן בבית, נסו את זה בבית של חבר, עדיף שהבלאגן והלכלוך יישארו אצלו!". תאהבו או שלא את הכישורים וההומור של יצפאן – לאיש היתה תוכנית טלוויזיה משלו במשך שש שנים, והוא זוכה כמה וכמה פרסים על עבודתו בטלוויזיה; "מי יפיל את המאסטר" היא עונש שפשוט לא מגיע לו.

"מי יפיל את המאסטר" - מה חשבתם אתם? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully