וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישרדות VIP": איתי תורג'מן לא מתאפק ודופק את עזאם עזאם

1.7.2012 / 1:42

האיחוד המרגש עם החצי השני שלו לא מנע מאיתי תורג’מן לשחק כמו ילד קטן, עזאם לא יודע לשמוע לא ואיתי שגב מוותר על הכבוד העצמי. הבלוג של רחלי רוטנר

יו קומפליט מי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה נעשה הלילה מוח? מה שאנחנו עושים כל לילה פינקי. תורג'מן וכהן מתוך "הישרדות VIP"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי נצח שבמהלכו הופרדו אושרי ותורג'י זה מזה, שוב התאחדו השניים והיו לבשר אחד. בשר די מצחין כזה, ששכחו אותו על השיש יומיים וחצי. הם מתחבקים ומקפצים זה עם זה ונראים כמו פרק של הקטקטים, ושבט סאנאי בוהה באימה: התרחיש הנורא מכל קרה. ימים רבים שהם דמיינו את מפגש הענקים הזה, התעוררו בלילות שטופי זיעה, והנה אושרי ותורג'י שוב יחד, והם עומדים להחריב את כדור הארץ עד היסוד ולשעבד גברים, נשים וטף. ואין שום דבר ששבעה אנשים אחרים בשבט יכולים לעשות לגבי זה.

1. אבל רגע, אושרי עדיין לא חזר לשבט. יש שלושה מודחים באי התקווה, ורק אחד יכול לשוב למשחק: אושרי, נטלי או משה פרסטר, מי מהם שיזכה במקום הראשון במשימת פאזל. איזה מתח! "טוב, בעצם גם מי שיגיע למקום השני יחזור למשחק", אומר פתאום גיא זוארץ רגע לפני שמתחילים, כנראה מישהו בהפקה נזכר שיש עוד כמה פרקים למלא עד הגמר וחבל לשחרר הביתה יותר מדי סלבס. הי, יודעים מה? "גם מי שיגיע מקום אחרון יוכל לחזור למשחק", מתרצה זוארץ, "בהמשך, כלומר". איזה מתח! מעניין מי יצליח לחזור למשחק ומי יחזור רק אחר כך!

טוב, אפילו זה לא ממש מותח: פרסטר מפסיד. "אני לא לוזר", הוא מסכם את החוויה ומוסע משם בכיסא גלגלים בחזרה לאי התקווה. נתראה בטוויסט המפגר הבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איזה מתח! נו טוב, אז לא. נטלי דדון מתוך "הישרדות VIP"/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. וכאמור, כולם מתחילים להילחץ. אושרי חזר, וביחד עם תורג'י שניהם כוח שאי אפשר לעצור, או כמו שהגדיר זאת בוקי – "הם יישבו פה עכשיו כל היום ויצחקקו כזה, היע היע הע ההע, היע היע הע ההע". עזאם דווקא מבסוט, מקומו בשבט מובטח כי ענת ואנה אוהבות אותו ובכלל לא עובדות עליו כדי (ספוילר) להדיח אותו בסוף הפרק הזה. הדבר היחיד שמפריע לעזאם כרגע הוא העובדה שאיתי שגב שר עליו שירים כמו "כי העזאם עץ השדה" ו"עזאם בתור עצמו הוא גר", כי הוא לא מכיר את המילים. עד שסוף סוף כותבים על גיבור ישראל שירי הלל.

אז נכון, תורג'י שמח להיות שוב עם אושרי והם אכן מצחקקים היע היע הע ההע היע היע הע ההע ביחד, אבל מציק לו עדיין שהאנשים בשבט בטוחים שהוא גנב מענת את פסלון החסינות. זה היה תעלול מבריק בזמנו אבל עכשיו זה סתם מדכדך להיות הבאד גאי, והוא מתגעגע לימים שבהם כולם היו שרים לו "תורג'י תורג'י איזה גבר" ומעיפים כובעים באוויר. עכשיו כולם שונאים אותו, והכול בגלל ענת ואנה, שלא פועלות מספיק לטיהור שמו. "כנראה אתן לא מבינות", הוא מטיח בהן, ואנה עונה: "מבינות וחצי", והוא: "לא, לא מבינות", והיא "מבינות, וחצי מבינות", והוא "לא וחצי", והיא "וחצי". ורק השבוע התבשרנו שהתורג'יאנה הזה עבר לגור ביחד. שאלוהים יעזור לכולנו.

3. שוב משימה עם פאזל, כי נשאר מלא אם.די.אף ממשימת הפאזל הקודמת. אבל הפעם, כמו בחיים, כלומר לא, יש שכר ועונש לצדיקים ולרשעים: מי שיסיים ראשון יקבל צמיד וטו, מי שיסיים אחרון יקבל הצבעה אחת נגדו במועצת השבט. בוקי אמנם עושה את הקומדיה הפיזית הרגילה שלו, אבל דווקא איתי שגב מפסיד במשימה ומקבל את צמיד המשהו משהו השחור. אורי, זה בשבילך.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוא ואושרי BFF. איתי שגב מתוך "הישרדות VIP"/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. אך למרות ההזדמנות להדיח את איתי שגב, למרות שאסטרטגית דווקא עדיף לו להחזיק את עזאם במשחק על תקן בובה על חוט, תורג'י דווקא רוצה להעיף את עזאם. סתם כי נמאס לו להעמיד פנים שהוא גנב וזה מפריע ומגרד ואוף די אין לי כוח. לא עוזרים התחנונים של אנה וענת שיפסיק להיות אהבל, הוא נעול על עזאם כי די אוף לה לה לה. מהצד השני גם איתי שגב, שמנסה להציל את חייו, יצביע לעזאם. הוא בא לאושרי כדי לספר לו שהוא בעצם תמיד אהב אותו, והחליט שהוא רוצה להיות נאמן לו לנצח, אז אושרי אמר לו להצביע עזאם ואיתי שגב אמר לו בטח ואני גם אצייר לך לב ואכין לך כרטיס ברכה מפסטה צבועה עם שיר הלל שכתבתי עליך. אז למי מבציעים, לאיתי שגב או לעזאם? איזה מתח!

5. מועצת השבט נראית כמו דוכן בטי מרקט. שרשראות חסינות, צמידים לבנים ושחורים. מתברר לפתע שעזאם עדיין בסרטים מהשאלון שהיה בפרק הקודם, שבו רוב חברי השבט כתבו שהם לא רוצים להישאר איתו בקשר. הוא פשוט לא מבין, הרי גיבור ישראל + לא עשה להם שום דבר רע = חבר הכי טוב בעולם, אז למה לא רוצים אותו? כי הוא גר רחוק? "כפר מע'אר לא רחוק מתל אביב", הוא מתעקש כשכולם מסביב אדומים ממבוכה, "ואם לא תוכלו לבוא אליי, אני אבוא אליכם! ואם לא תתקשרו אני אתקשר אליכם, ואם לא תענו לטלפון אשלח מייל, ואם לא תענו למייל אני אשלח סמס של 'שלחתי מייל תבדקו...(-:', ואם לא תענו לסמס אני אקפוץ סתם ככה לביקור ונשב באיזה בית קפה, אני אשלם, אתם לא תצטרכו לעשות כלום, אני אשא אתכם על גבי לבית הקפה, ואם לא יהיה לכם זמן באותו יום אני אשב בחוץ באוטו עד שיהיה לכם זמן בשבילי, ונהיה חברים הכי טובים!".

חברי השבט נבוכים. ענת מתייפחת, אנה מוחה דמעה, כולם חושבים שתמיד יש את האופציה של להתאבד ולעבור דירה לעולם הבא שהוא מספיק רחוק מכפר מע'אר, ובוקי נאה חשב לעצמו שעזאם אכן חף מפשע כי אין סיכוי שהיה מסוגל לתחזק משימת ריגול. עזאם מסיים את מונולוג החברות היפיפה ומביט אל חבריו האהובים בתקווה. ואז כולם מדיחים אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז נישאר חברים? עזאם מתוך "הישרדות VIP"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מילה מהמודח:
"היו שלום, תשמרו על קשר. אם לא, אני כבר אצור איתכם קשר. תשאירו את הסלולרי פתוח, שלא תפספסו את השיחה. שלי תמיד פתוח, אני עונה אחרי צלצול אחד אז אל תתייאשו, אני חוזר לכל שיחה שלא נענתה ותמיד אפשר להשאיר הודעות במזכירה. קיבלתם את המייל?"

ומנחה "רוקדים עם כוכבים" היה אומר:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראשי סחרחר עלי. ענת הראל מתוך "הישרדות VIP"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטים:

"לא להתבלבל, הוא 'הקצר' ואני 'הקטן'" (אושרי על עצמו ועל תורג'י. וואו, אוקיי)

"אני לי כוח למשחק הזה. אני עומד למות" (בוקי. ביוש)

"הפוך, אושרי, הפוך" (תורג'י מכוון את אושרי במשימת הפאזל)

"הוא יצטרף לתורג'י והם ירסס אותנו ככה בתת מקלע, טט טט טט טט טט" (בוקי מספר למצלמה)

"איך שאנחנו מתאחדים, שולפים תת מקלע ומרססים את כולם" (תורג'י רואה גם הוא 'הישרדות VIP')

"אני לא לוזר ולא חלש ולא נרפה, אני פשוט אאוטסיידר" (פרסטר מקים עסק של מכבסות מילים)

"משחק 'השכר והעונש'? פעם ראשונה שאני שומע על משחק כזה!" (עזאם שוב מתבאס לגלות כמה הוא מחוץ לעניינים)

"הייתי עד עכשיו עם קופים. בלי להעליב אף אחד, גם אני באתי מהקוף" (אושרי דארוויניסט)

"ילדים כאלה! הם מכירים בכלל במה עזאם תרם למדינת ישראל?" (עזאם. טוב, זה לא כאילו ריגלת בשבילה, נכון?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully