וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית של ראסל ברנד לא מצחיקה ומייגעת

התוכנית החדשה של ראסל ברנד "Brand X" היא הכלאה משונה בין טוק שואו לסטנד אפ, אבל לא מצליחה באף אחת מהקטגוריות

אחרי 21 דקות של "Brand X" - התוכנית החדשה של הקומיקאי/שחקן/מנחה/בעלה לשעבר של קייטי פרי, ראסל ברנד, אתם עשויים להיתקף ברצון עז לראות את התוכנית שוב. לא כי היא טובה, אלא כדי לנסות ולהבין איך בדיוק הדבר המזוויע הזה קיבל משבצת טלוויזיונית, ועוד בערוץ FX, שהביא לנו תוכניות איכות כמו "Sons of Anarchy", "Justified" ו-"Louie".

"Brand X" היא הכלאה מוזרה בין תוכנית סטנדאפ לבין טוק שואו, בתיאוריה לפחות. במשך קצת יותר מעשרים דקות, עומד ברנד על במה מול קהל עם מיקרופון, ומנסה להצחיק אותם. לצדו אורח שמהווה אתנחתא קומית, מעורבות הקהל קיימת אך מינימלית, ויש גם מצגת פאוורפוינט שעוזרת להעביר נקודות חשובות. מעשית, מה שקורה בפרק הראשון מזכיר לעיתים קרובות יותר את האוניברסיטה המשודרת ואת שידורי הטפות הדת בערוץ הנוצרי METV.

הסיבה לכך היא ברנד עצמו. האיש ללא ספק מוכשר - סטנדאפיסט בחסד, אדם אינטליגנטי וחריף להפליא עם דעות לא טריוויאליות על תרבות הצריכה ועל מקומם של האידיאלים המערביים בחיים הרוחניים של האדם המודרני. ובהינתן במה טובה מספיק, הוא יכול לשלב בין אלה במונולוגים קומיים מצחיקים. אך כשהאפיון של התוכנית לקוי, גם ברנד עצמו מתחיל לזייף. במקרה הזה, הוא פשוט לא מצליח להבין מה עליו לעשות - האם הוא סתם מנסה להצחיק, או שתוכנית שבועית שלו אמורה להעביר את הערכים שלו לצופים.

התוצאה היא לא מצחיקה, טרחנית, מייגעת, מוזרה, מדכאת ומשעממת כאחד. וזה לא שהקהל צוחק - חלק ניכר מהבדיחות של ברנד לא מעורר אפילו צחוק חלש בקרב הצופים באולפן. ככל שהדקות עוברות, כך ברנד מנסה יותר ויותר להצחיק: מתעכב יותר מדי על הסיפור של ברית מילה וחוסר ההיגיון בדרישה הזאת של אלוהים כלפי עמו, ודוחף את הפאנצ'ליין יותר מדי חזק; אומר כבדרך אגב שהג'יהאד העולמי פשוט לא קיים ויש פשוט אנשים רעים אותם צריך להעיף לאי משלהם ואז לחיות בשלום (חה-חה).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפילו לא צחוק חלש מהצופים. ראסל ברנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנים האחרונות, ניסה ברנד כמה וכמה פעמים לפרוץ לשוק האמריקאי. לאחר הופעה מעולה ב"קח את זה כמו גבר" (התרגום הגרוע בתבל ל-"Forgetting Sarah Marshall"), כיכב בשורה של סרטים כושלים למדי, מ-"Get Him to the Greek" ועד "Arthur", שקיבלו ביקורות סבירות אך פשוט לא עניינו את הקהל. עבור אמריקאים, ברנד הוא בעיקר בעלה לשעבר של קייטי פרי, והמוזר ההוא עם השיער הארוך שתמיד נראה מסומם. "Brand X" לא עושה שום דבר כדי לתקן את התדמית הזו, והיא כבר הוכחה כלא אפקטיבית במיוחד בכל הקשור לפופולריות.

אוהבים או אדישים לראסל ברנד? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ראסל ברנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully