וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: עירום וקללות כבשו את הפסגה

1.7.2012 / 16:40

"טד" הוולגרי ו"מג'יק מייק" עם צ'אנינג טאטום כחשפן כבשו את הפסגה עם סכומים מרשימים וגבוהים מן הצפוי. "רוק לנצח" של טום קרוז מידרדר מן הפח אל הפחת

אמנם חגיגות הארבעה ביולי יגיעו רק בהמשך השבוע, אבל כבר בסוף השבוע הזה אפשר היה לראות זיקוקי די-נור בשמים ההוליוודיים. שלושה מהסרטים החדשים שהגיעו לאקרנים השיגו תוצאות נהדרות וגבוהות מהצפוי, והפכו את שלושת הימים לרווחיים במיוחד מבחינת האולפנים.

הראשון שבהם הוא "טד", סרטו העלילתי הארוך הראשון כבמאי של סת מקפרלן, הידוע בעיקר כיוצר "איש משפחה". מעריצי הסדרה הללו הגיעו בהמוניהם לאקרנים, ולא רק הם. כתוצאה מכך, הקומדיה הפרועה על חברות יוצאת דופן בין גבר (מרק וולברג) ודובי הצעצוע שלו כבשה את צמרת הטבלה עם הכנסות של 54.1 מיליון דולר - יותר אפילו מהשיאן הקודם בז'אנר, "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס".

חוץ מהפופולריות של מקפרלן, היתה סיבה נוספת להצלחה: הקהל מלכתחילה לא התלהב משתי המהתלות הגסות הקודמות של העונה, "הדיקטטור" ו"זה הבן שלי", בעיקר מפני שתפס אותן כשחוקות ועבשות. לפיכך, היה בו צמא לסרט מוצלח מן הז'אנר, והודות לקונספט המקורי שלו, "טד" נראה לו כזה. נוסף לזאת, הקומדיה נהנתה מתגובות טובות מפה לאוזן, שהמריצו עוד ועוד צופים לאקרנים, וצפויות להמשיך לעשות זאת בשבועות הבאים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באו בגלל הדיאלוגים. צ'אנינג טאטום ב"מג'יק מייק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

תגובות כאלה גם היו מנת חלקו של "מג'יק מייק", סרטו של סטיבן סודרברג על עולמם של החשפנים, שהתברג במקום השני עם הכנסות בסך 39 מיליון דולר. דרמה קומית זו הצליחה לבנות את עצמה בעזרת מסע שיווק חכם כאירוע חובה לנשות אמריקה, ואלה אכן אצו לאולמות כדי לצפות בשלל ריבועי בטן חשופים, ולא התאכזבו.

מרבית הריבועים הללו שייכים לכוכב הסרט צ'אנינג טאטום, בעצמו חשפן בעברו. נראה כי בקצב הזה הוא יוביל את הכנסות "מג'יק מייק" מעבר לתקרת מאה מיליון הדולר, רף שכבר עבר השנה עם "לא תשכח" ו"רחוב ג'אמפ 21". לאור רצף ההצלחות הזה, אפשר כבר להכתיר את מי שהיה עד לא מזמן שחקן אלמוני לגמרי כאחד הכוכבים הצעירים הגדולים בהוליווד, אם לא החזק ומושך הקהל שבהם.

שני הסרטים הנ"ל יגיעו לארץ בהמשך הקיץ: "מג'יק מייק" בשני לאוגוסט ו"טד" ב-16 לחודש. לעומת זאת, ודאי כי לעולם לא נראה כאן על מסך גדול את המוצר השלישי הטרי של השבוע - מדובר ב"Madea's Witness Protection", הקומדיה החדשה של טיילר פרי, היוצר האפרו-אמריקאי המצליח בזמננו, שיצירותיו אף פעם אינן חוצות את האוקיינוס.

זה היה הסרט הראשון של פרי שיוצא בתקופת הקיץ, והוא עמד יפה במבחן ונכנס למקום הרביעי עם הכנסות בסך 26 מיליון דולר. זהו סכום מרשים וטוב מן התחזיות, שמנציח את מעמדו המבוסס גם כך של היוצר.

Madea's Witness Protection. imdb
עוד להיט עם הומור ברמה גבוהה. מתוך "Madea's Witness Protection"/imdb

והיה בסוף השבוע גם סרט טרי נוסף ומצליח פחות, "People Like Us" שמו. מדובר בדרמה מינורית בכיכובם של כריס פיין ואליזבת בנקס, שהתקשתה לפלס לעצמה מקום בין כל הלהיטים, ונאלצה להסתפק במקום השמיני עם הכנסות של 4.2 מיליון דולר – לא אסון, כי תקציבה היה נמוך ולמפיקיה היה ברור שיצטרך לקרות משהו יוצא דופן כדי שתתפוס תנופה.

באשר לסרטים שרצים בשוק עוד לפני סוף השבוע הקודם – ובכן, בהם בולטים בעיקר מוצרי האנימציה. "אמיצה" היה צפוי לשמור על הבכורה גם בשבוע השני להפצתו, אך איבד אותה כתוצאה מן ההצלחה המפתיעה של "טד" ונפל למקום השלישי. זה לא כל כך נורא מבחינתו, כי הוא עדיין שמר על מומנטום סביר ומאזן ההכנסות שלו עומד על 131 מיליון דולר. גם "מדגסקר 3" ממשיך לעשות חיל, ובשבוע השלישי להפצתו הוא ניצב במקום החמישי עם הכנסות של 180 מיליון דולר.

סרט אנימציה אחר, "עידן הקרח 4", הופץ בסוף השבוע בכ-40 טריטוריות בינלאומיות (כולל ישראל), שבועיים לפני שינחת בחופי ארצות הברית. הוא עשה זאת בהצלחה רבה, ובין השאר שבר שיאים באמריקה הלטינית. די כצפוי, בדומה לקודמיו, גם הפרק הרביעי בסדרה מסתמן כאחד הלהיטים הגדולים של הקיץ.

לסיום, מי שלא שבע נחת בסוף השבוע הוא טום קרוז – נוסף לפרסום הרשמי על כישלון נישואיו לקייטי הולמס, השחקן גם נאלץ להתמודד עם מפלת "רוק לנצח". בהמשך לספתח הקטסטרופלי שלו בשבוע שעבר, המיוזיקל הנוסטלגי סבל מירידה מוחצת בהכנסותיו וכבר בשבוע השני להפצתו התגלגל מחוץ לעשירייה המובילה. כל זה קרה דווקא מעט לפני יום הולדתו של השחקן, שיחגוג 50 מחרתיים, ואפשר לאחל לו כי המשך השנה תהיה מוצלחת יותר מבחינתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully