וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

12.7.2012 / 8:17

החדשים של פיקסאר, סטיב קארל וקווין סמית, הלהיט הצרפתי החדש והסרט הישראלי שהצרפתים השתגעו עליו - כל אלה ועוד מגיעים השבוע למסך הגדול

אמיצה

סרט האנימציה החדש מבית היוצר של אולפני פיקסאר, והראשון שלהם שמציג בתפקיד הראשי גיבורה נשית. ליתר דיוק, מדובר בנסיכה צעירה בשם מרידה, החיה בהרי סקוטלנד המסתוריים, אי שם במאה העשירית לספירה.

הוריה של מרידה הועידו אותה למלא את המסורות המשפחתיות, אך היא מעדיפה דווקא למרוד בהן - דבר הסוחף אותה ואת סביבתה להרפתקאות לא צפויות.

הסרט מופץ בישראל בתלת או בדו-ממד, וכן בגרסה מקורית ובגרסה מדובבת לעברית.

בימוי: מרק אנדרוז, ברנדה צ'פמן. קולות: אמה תומפסון, בילי קונולי, רובי קולטריין, ג'ולי וולטרס, קלי מקדונלד (בגרסה המקורית); יעל עמית, אמנון וולף לירון לב (בגרסה המדובבת) (100 דקות).

איפה ומתי רואים את "אמיצה"?

המשגיחים

דרמת פעולה ישראלית, שהוצגה בפסטיבל קאן וזכתה לשבחים רבים וגם לפרס במסגרת "שבוע המבקרים".

הסרט עוסק בחבורת צעירים ברסלבים תושבי בת ים, המנסים לכפות את אמונתם על תושבי השכונה. אך ברגע שמנהיג החבורה מתאהב באחת מן הקורבנות שלה, הוא מתחיל לאבד את האמונה בצדקת דרכו, שוקע בתהיות ערכיות וקיומיות, ומוביל לקרע בלהקתו.

בימוי: מני יעיש. משחק: רועי אסף, רותם זיסמן-כהן, גילי שושן, איציק גולן, גל פרידמן (98 דקות)

איפה ומתי רואים את "המשגיחים"?

שם פרטי

קומדיה צרפתית שזכתה להצלחה רבה במולדתה. היא מבוססת על הצגה מצליחה גם היא (שהוצגה אף בישראל) של אלכסנדר דה לה פאטלייה ומאתייה דלאפורט. השניים אחראים בעצמם לעיבוד הקולנועי, כתבו את התסריט וביימו אותו.

כמו במחזה, גם כן הגיבור הוא צרפתי שמכריז בארוחה משפחתית על כוונתו לקרוא לבנו הראשון אדולף. ההכרזה מעוררת מהומה, והקרב על השם הופך עד מהרה למלחמת כל בכל ואל פני השטח צפים כל מיני עניינים לא נעימים מן העבר הקרוב והרחוק.

בימוי: אלכסנדר דה לה פאטלייה, מתייה דלאפורט. משחק: פטריק ברואל, שארל ברלינג (109 דקות).

איפה ומתי רואים את "שם פרטי?"

דרושה חברה לסוף העולם

קומדיה רומנטית יוצאת דופן. כמשתמע משמה, היא מתרחשת סמוך לקיצו של היקום - או ליתר דיוק, 26 ימים לפני שהאסון קורה. בפרק הזמן הזה, יוצאים שניים מאזרחי העולם הגוסס (סטיב קארל וקירה נייטלי) למסע משותף בעקבות יקירי לבם האבודים, ובמקום למצוא אותם, מגלים אחד את השני.

בימוי: לורן סקפריה. משחק: סטיב קארל, קירה נייטלי (101 דקות).

איפה ומתי רואים את "דרושה חברה לסוף העולם"?

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

כנסיית הפחד

מותחן אימה פרי עטו של קווין סמית, המגיע לארץ כשנה וחצי לאחר הפצתו בארצות הברית.

גיבורי הסרט דל התקציב הם שלושה נערים שמתפתים דרך האינטרנט לערוך אורגיה עם נערה חשקנית. השלושה יוצאים בהתרגשות לממש את הפנטזיות הרטובות שלהם, ואז מגלים שנפלו בפח שהוטמן להם. מסתבר שמאחורי הפתיינית עומדת כת אוונגליסטית קיצונית ואלימה, בראשה עומד מטיף פסיכופת, ומכאן והלאה מתחילה ההרפתקה המפחידה של חייהם.

בימוי: קווין סמית. משחק: ג'ון גודמן, קווין פולאק, מייקל אנגרנו, מליסה ליאו, קייל גאלנר (88 דקות).

איפה ומתי רואים את "כנסיית הפחד"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully