וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס פרסי BET 2012: מחווה מרגשת לוויטני יוסטון

2.7.2012 / 8:46

אמה של יוסטון הופיעה לזכרה וקניה ווסט וג'יי זי יצאו כמנצחים הגדולים של הערב בטקס של הקהילה השחורה מטעם ערוץ הכבלים Black Entertainment Television

טקס פרסי ה-BET שהתקיים הלילה (ראשון) בלוס אנג'לס עמד השנה בסימן מחווה לזמרת המנוחה וויטני יוסטון. הזוכים הגדולים בטקס מטעם ערוץ הכבלים Black Entertainment Television היו ג'יי זי וקניה ווסט שקטפו את פרס ההרכב הטוב ביותר על The Throne ובווידיאו השנה לקליפ לשירם "Otis". כשעלו השניים לקבל את הפרס קטע ג'יי זי לרגע את ווסט, בטייק אוף משעשע על תקרית טיילור סוויפט של האחרון.

אלא שהמחווה לוויטני יוסטון היתה מוקד הערב. אמה של יוסטון הופיעה לזכרה ושרה את "Bridge Over Troubled Water" שגרם ללא מעט אנשים בקהל להזיל דמעה. גם מריה קארי השתתפה במחווה וסיפרה על חברתה שהלכה לעולמה במפתיע מוקדם יותר השנה. עוד הופיעו לזכרה של יוסטון, ברנדי ומוניקה ששרו משיריה וצ'אקה קאן ששרה את "I'm Every Woman", שיוסטון עצמה ביצעה גם כן בעבר.

בטקס שהנחה השחקן סמואל ל. ג'קסון, זכו גם ביונסה בפרס זמרת האר אנ' בי הטובה ביותר (היא הפסידה את פרס וידיאו השנה לבעלה), כריס בראון בפרס זמר האר אנ' בי הטוב ביותר וניקי מינאז' בפרס זמרת ההיפ-הופ הטובה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully