וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי BET 2012: מחווה מרגשת לוויטני יוסטון

2.7.2012 / 8:52

אמה של יוסטון הופיעה לזכרה וקניה ווסט וג'יי זי יצאו כמנצחים הגדולים של הערב בטקס של הקהילה השחורה מטעם ערוץ הכבלים Black Entertainment Television

טקס פרסי ה-BET שהתקיים הלילה (ראשון) בלוס אנג'לס עמד השנה בסימן מחווה לזמרת המנוחה וויטני יוסטון. הזוכים הגדולים בטקס מטעם ערוץ הכבלים Black Entertainment Television היו ג'יי זי וקניה ווסט שקטפו את פרס ההרכב הטוב ביותר על The Throne ובווידיאו השנה לקליפ לשירם "Otis". השניים עמדו גם במרכז קטע הפתיחה של הטקס - המנחה סמואל ל. ג'קסון נתן את הגרסה שלו ללהיט שלהם "Negros In Paris", יחד עם ספייק לי.

BET 2012. Matt Sayles/Invision/AP, AP
סמואל ל. ג'קסון וספייק לי הלילה בטקס פרסי ה-BET/AP, Matt Sayles/Invision/AP

כשעלו השניים לקבל את פרס ההרכב התייחס ווסט לתקרית בה הפריע לנאום הזכייה של טיילור סוויפט בטקס פרסי MTV ב-2009 וצחק על זה כשאמר שהוא אף פעם לא יודע מה לומר במעמדים כאלה ורק ג'יי זי יודע להיות פוליטיקלי קורקט. ג'יי זי בתורו הודה על הזכייה ואמר "עבדנו ממש קשה על האלבום הזה. לא נשענו על השם שלנו". אחר כך, בפעם השנייה בה עלו לבמה לקבל פרס, קטע ג'יי זי לרגע את ווסט, בטייק אוף משעשע על תקרית סוויפט.

BET 2012. Matt Sayles/Invision/AP, AP
ג'יי זי וקניה ווסט הלילה בטקס פרסי ה-BET/AP, Matt Sayles/Invision/AP

ההופעה של ווסט בטקס:

אלא שהמחווה לוויטני יוסטון היתה ללא ספק שיא הערב. אמה של יוסטון הופיעה לזכרה ושרה את "Bridge Over Troubled Water" שגרם ללא מעט אנשים בקהל להזיל דמעה. גם מריה קארי השתתפה במחווה וסיפרה על חברתה שהלכה לעולמה במפתיע מוקדם יותר השנה. עוד הופיעו לזכרה של יוסטון, ברנדי ומוניקה ששרו משיריה וצ'אקה קאן ששרה את "I'm Every Woman", שיוסטון עצמה ביצעה גם כן בעבר.

המחווה המרגשת ליוסטון:

זוכים נוספים בטקס היו ביונסה שקטפה את פרס זמרת האר אנ' בי הטובה ביותר ופרס בימוי הקליפ הטוב ביותר על (היא הפסידה את פרס וידיאו השנה לבעלה), כריס בראון שזכה בפרס זמר האר אנ' בי הטוב ביותר וניקי מינאז' שזכתה בפרס זמרת ההיפ-הופ הטובה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully