וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT רכשה לשידור את דרמת הפנטזיה "גרים"

רוני אפרת

2.7.2012 / 10:51

הסדרה שמבוססת על מעשיות האחים גרים בטוויסט מודרני, הופקה על-ידי דיוויד גרינבליט וג'ים קוף, יוצרי "באפי ציידת הערפדים" ותשודר ב-HOT החל מסוף החודש

HOT רכשה את דרמת הפנטזייה המשטרתית של רשתות NBC ויוניברסל, "גרים", שהופקה על-ידי דיוויד גרינבליט וג'ים קוף, יוצרי "באפי ציידת הערפדים". הסדרה, שחודשה לאחרונה לעונה שנייה, תעלה בערוץ HOT3 החל מתאריך 24 ביולי, בימי שלישי בשעה 22:30, והיא מבוססת על מעשיות האחים גרים.

העלילה עוקבת אחר ניק ברקהרדט (דיוויד ג'יאנטולי), חוקר מקרי רצח במשטרת פורטלנד, שחי חיים שלווים עם ארוסתו ג'ולייט (ביטסי טולוץ', "הארטיסט"). יום אחד הוא מתחיל לראות חזיונות ביזאריים, בעוד דודתו החולה הסופנית, מסבירה לו שהוא נצר לשורת עילית של ציידי מפלצות הנקראת "גרימס". מטרתם היא לשמור על האיזון הבטוח בין האנושות ובין היצורים המיתולוגיים של העולם.

בדרמה משחק השחקן זוכה ה"אמי" שון הייז ("וויל וגרייס"), ומככבים גם דיוויד ג'יאנטולי, ראסל הורנסבי, ביטסי טולוץ', סילאס וויר מיטשל, סאשה רויז ("היום שאחרי מחר"), רג'י לי ("מהיר ועצבני"), ברי טרנר ("האמת המכוערת"). בין השחקנים שיגיעו לתפקידי אורח יופיעו דריל סברה ("ספיי קידס"), איימי אקר ("זהות בדויה"), טיטוס ווליבר ("גנב עירוני") ודיוויד זייס ("אוז").

  • עוד באותו נושא:
  • HOT
  • גרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully