וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדנה ארזי ודנה אינטרנשיונל משתפות פעולה - האזינו

7.7.2012 / 8:03

חתיכת זיווג היסטורי בפופ הישראלי: הדיווה שהביאה את הפופ העולמי לישראל והדיווה שהחזירה אותנו לשם מאחדות כוחות בשיר "כשהגברים רוקדים" שהלחין יהודה פוליקר

יח"צ - חד פעמי

הפופ הישראלי הוא מקום צר למדי, ולכן ששתי זמרות בליגה של ירדנה ארזי ודנה אינטרנשיונל נפגשות לשיר משותף, מדובר באירוע של ממש: "כשהגברים רוקדים" הוא השיר הראשון בו השתיים שרות זו לצד זו ולמעשה סוגרות מעגל של 30 שנות פופ ישראלי. את הטקסט כתב יואב גינאי ואת הלחן תרם יהודה פוליקר, מי שהפיק מוזיקלית את האלבום האחרון של ארזי.

ירדנה ארזי עם דנה אינטרנשיונל. איתן טל,
יאללה, בכפיים. ארזי ואינטרנשיונל/איתן טל

"אם בגיל 13 מישהו היה אומר לי שיבוא יום ואקליט דואט עם ירדנה ארזי, זה היה נשמע לי הרבה פחות מציאותי ואמין מאשר העתידות של בזוקה שהבטיחו לי שבגיל 21 אגיע לירח", אמרה אינטרנשיונל. "ירדנה היא הפסקול של ילדותי, אבל לא רק שלי, אלא של ישראל אחרת, יפה ותמימה יותר. לאורך השנים היה נראה לי שירדנה היא יפהפיה ומתנשאת אבל אני חייבת להודות שהמפגש באולפן היה אחד המפתיעים שחוויתי בקריירה. חוץ מזה, שהיא אדם חם, מחבק ונורא מצחיק היה כיף לעבוד איתה על הצד המוזיקלי. הופתעתי לגלות עד כמה היא מעורבת במוזיקה ומצד שני, עד כמה היא קשובה ופתוחה".

"שיתוף הפעולה עם דנה הוא אתגר מעניין בשבילי", סיפרה ארזי. "דנה היא זמרת נפלאה ודומיננטית ודווקא בגלל זה הרגשתי נוח להתחבר דרכה מחדש לעולמות של פופ קליל וסוחף ולמשוך אותה לעולמות המוזיקליים שאני אוהבת וגם מורגשים בלחן של פוליקר - הבלקניים ואפילו הצועניים. המפגש בין העולמות הפך את כל החוויה לבלתי נשכחת.
מעבר להיותה פרפורמרית מעולה, דנה משמשת כשגרירה מצוינת לישראל בעולם ואני כישראלית, מאוד גאה בה על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully