וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמיה מקדונלד: מה עומד מאחורי הסרטון שסוחף את הרשת?

6.7.2012 / 16:29

שחקן אלמוני יצר וידאו בו הוא משוחח עם הילד שהיה בגיל 12, לפני 20 שנה. התוצאה עוררה תגובות נרעשות ברחבי העולם. צפו בעצמכם

שחקן אמריקאי לא מוכר במיוחד בשם ג'רמיה מקדונלד הפך תוך שעות ספורות לקטע שמשגע את התעשייה האמריקאית ומשם את העולם. מקדונלד יצר סרטון בו הוא מציג את ג'רמיה מדבר עם עצמו, בקטע שצולם במצלמת וידאו ונשמר על גבי קלטת VHS בשנת 1992 ונקרא "שיחה עם עצמי בגיל 12: מהדורת 20 השנים". לסרטון, שכאמור עלה לפני פחות מיממה, ישנן כבר קרוב למיליון צפיות וכבר הוכתר הלהיט הבא על ידי מספר בלוגרים.

בסרטון, מקדונלד בן ה-12 תוהה כיצד הוא ירגיש לדבר עם עצמו מהעתיד, פונה כביכול לעצמו כיום ומתחיל במשפט "אתה נראה שונה... זה מראה לך כמה הדברים השתנו". בהמשך הוא מציג מספר שאלות שמעניינות אותו לדעת לגבי עצמו בעוד 20 שנה ואילו מקדונלד בן ה-32 משיב. בין היתר הוא שואל לגבי הכלבה המשפחתית והאם היא עדיין חיה, מה עלה בגורלה של בובת "מלחמת הכוכבים" שלו וגם שואל לגבי ההערצה שלו לסדרה "דוקטור הו", אותה העריץ אז וגם היום.

מקדונלד, המתגורר במדינת מיין שבארה"ב, הוא שחקן תיאטרון שבין היתר משתייך לקבוצת הדרמה הלאומית של צרפת “Comedie de Caen” וכן העלה פרויקטים מצולמים שלו לאתר היוטיוב. אין ספק כי הסרטון החדש יהיה גולת הכותרת מעתה ויתעלה על כל קודמיו. מקדונלד עצמו כבר צייץ בתגובה למבול התגובות שהספיק לקבל בשעות האחרונות באימייל ובטוויטר וכתב "אני מוצף בפניות... דווקא עכשיו אני תקוע בעבודה בשיחות טלפון... עושה רושם שעומד להיות לי סוף שבוע עסוק במיוחד".

מקדונלד טרם הגיב באמצעי התקשורת אך כן סיפר בטוויטר כי עבודת העריכה של הסרטון היתה לא פשוטה, כיוון שעשה את מירב המאמצים להתחבר לאילתורים של אותו ילד בן 12 שפצח בסדרה של שאלות אקראיות אל מול מצלמת הווידאו המשפחתית. כעת הוא ניסה שבאמת לענות ברצינות ולהתייחס באוביקטיביות לדמות שלו מלפני שני עשורים. השנינות הכנה הניכרת בו כיום אל מול התמימות של גיל 12 היא סוד הקסם של הסרטון וזו שכבר הביאה לו את עשרות אלפי התגובות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
לא האמין שזה יקרה לו. ג'רמיה מקדונלד/מערכת וואלה, צילום מסך

באשר לסקפטים שכבר ממהרים לטעון לתיאוריות קונסיפרציה מפורכות וכי מדובר בליהוק של ילד-שחקן, מקדונלד אמר שאם זה היה המקרה הוא היה עובד על תסריט שונה לחלוטין. במקביל, קרובים שלו שפרגנו בטוויטר סיפרו אף הם כי אכן מדובר באותו ג'רמיה בשני הסרטונים הערוכים יחדיו.

מעל הכל, האותנטיות המנצחת מגיעה ברגע סנטימנטלי לקראת סוף הסרטון, אז מזכיר לעצמו מקדונלד בן ה-12 איור נשכח שלו מהילדות ואילו מקדונלד בן ה-32 נזכר שהחלום שלו היה להיות אנימטור. הוא מבין שהוא שכח מהשאיפה הזאת בחייו. במקביל להעלאת הסרטון, פתח מקדונלד טאמבלר שמטרתו היא לבקש מהגולשים להפציר בו ללכת אחר חלום האנימציה. עד כה הוא קיבל קרוב לאלף בקשות מאנשים לצייר עבורם. איזה קסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully