וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזן בויל מעוררת מהומה באזור מגוריה

8.7.2012 / 7:47

זוג שכנים של בויל התלוננו למוקד העירוני כי הזמרת לא מפסיקה לבצע את שיריה בקולי קולות. מקורבים לבויל: "הם נוקמים בה אחרי שהיא התלונה למוקד על הרעש הבלתי נסבל שלהם"

סוזן בויל עומדת במרכז של סקנדל חדש, כפי שמפרסם הסאן הבריטי. זוג שכנים של בויל, מהזמרות המצליחות בעולם, התלוננו למועצת העיר בלקבורן כי האחרונה מבצעת בקול מחריש אוזניים את שיריה גם בביתה הפרטי, וכי הרעש הבוקע מבין קירות הבית בלתי נסבל ומפריע את מנוחתם.

הזוג, תרזה מילר וארוסה, פול קיבני, טוענים כי בויל בת ה-51שרה "כל כך חזק שאתה לא יכול לשמוע את הטלוויזיה, זה בלתי נסבל", כפי שמצטט הסאן. "זה הדבר הראשון שאתה שומע בבוקר והאחרון בלילה. זה פשוט מפריע". לדברי מילר, "בויל שמה שיר מסוים בריפיט וזה נמשך שעות. אני לא יודעת אם יש לה מכונת קריוקי בפנים. בונו מ-U2 לא היה שר בביתו את שיריו בקול הכי חזק שלו. אולי היא מתכוננת לפגוש את סיימון קאוול. זה לא ייאומן".

מקורבים לבויל, הזמרת שפרצה בענק בזכות הריאליטי "Britain's Got Talent" של קאוול, אמרו לסאן כי מדובר בתלונת שווא וכי המניע האמיתי מאחוריה הוא נקמה: "הזוג הזה רב כל הזמן וסוזן היתה חייבת להתקשר למשטרה כי היא פחדה שהם יפגעו אחד בשני". דוברה של בויל הגיב באופן רשמי לדברים: "בויל טרם קיבלה פנייה מהעירייה כך שאנחנו לא יודעים אם באמת הוגשה תלונה".

  • עוד באותו נושא:
  • סוזן בויל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully