וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: ההצלחה של "ספיידרמן", הכישלון של קייטי פרי

8.7.2012 / 18:07

הפרק החדש בעלילותיו של גיבור-העל תפס את הבכורה עם 140 מיליון דולר, והבטיח פרקים נוספים בסדרה. בינתיים, קייטי פרי מתרסקת, וודי אלן נכנס לעשירייה ו"טד" שובר שיאים

בארצות הברית, זו כבר מסורת לחגוג את הארבעה ביולי בחברת גיבורים שמצילים את העולם. בהתאם לכך, לרגל יום העצמאות האמריקאי הגיע לאולמות "ספיידרמן המופלא", שביקש להתניע מחדש את סדרת הסרטים בכיכובו של איש העכביש. הוא עשה זאת בהצלחה, עם הכנסות משוערות של 141 מיליון דולר מאז הפצתו ביום שלישי . זה אינו סכום שובר שיאים בשום צורה, אבל הוא בהחלט מכובד, וחשוב מכך – מבטיח במהרה פרק נוסף בסדרה.

שני סרטים חדשים נוספים ושונים לחלוטין זה מזה הגיעו גם כן לאקרנים. הראשון הוא "Savages" של אוליבר סטון, דרמת סמים כבדה ואלימה, שמשום מה הוחלט להזיז את משבצת ההפצה שלה מן הסתיו לקיץ, אף שהיא כלל אינה הולמת תקופה קלילה זו של השנה. כתוצאה מכך, נוצר חשש מהתרסקות קופתית מוחלטת, אבל זה לא קרה: המוצר הטרי של הבמאי הוותיק וחסר הפשרות תפס את המקום הרביעי עם 16.6 מיליון דולר, סכום נאה וגבוה מהציפיות, וגם מן הטובים בקריירה שלו.

עם זאת, רישומי האולפנים מעידים על תגובות פושרות של הקהל, כך שאין טעם לבנות על מומנטום, ואלא אם הסרט יקבל מועמדויות לגלובוס הזהב וכדומה, סביר להניח שיותר לא ישמעו עליו באמריקה. לארץ, כפי שתוכנן מלכתחילה, הוא צפוי להגיע בסתיו.

הסרט הטרי השלישי הוא הכישלון הגדול של השבוע ובכלל אחת המפלות הקופתיות הגדולות של הקיץ עד כה: מדובר ב-"Katy Perry's Part Of Me", סרט הקונצרט של קייטי פרי, שהביא לאקרנים רק את מעריציה האדוקים, והתברר שגם מאלה אין הרבה. בגלל זה, הוא עומד לסיים את סוף השבוע במקום השמיני עם הכנסות בסך כעשרה מיליון דולרים בלבד - רחוק מן המספרים שהשיגו המוצרים הדומים של האנה מונטנה וג'סטין ביבר, ופחות אפילו מהספתח המבזה שהיה בזמנו לג'ונאס בראדרס.

את העשירייה חותם "לרומא באהבה" של וודי אלן, שבתחילה בילה על אש קטנה במספר מצומצם של אולמות, ועתה הרחיב את הפצתו. הודות לכך, הוא העלה את מאזנו הכללי ל-4.8 מיליון דולר והשתלב במקום העשירי.

לסיום, יש לציין את המומנטום החזק שצובר "טד" של סת מקפרלן, שממשיך לעשות חיל ולאחר עשרה ימים יש באמתחתו כבר 123 מיליון דולר, מה שהופך אותו לאחת הקומדיות הפרועות המצליחות בכל הזמנים. לארץ יגיע הסרט באמצע אוגוסט, והאמת שקשה להתאזר בסבלנות לקראתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully