וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הצד הלסבי של ג'ניפר לופז

10.7.2012 / 12:03

ג'ניפר לופז מפיקה סדרה על לסביות, קייטי הולמס מתאוששת מהפרידה ומתמודדי "האח הגדול" נחשפים: סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: ג'ניפר לופז בסדרה חדשה של ABC

גם לג'ניפר לופז יש תוכניות לחופש הגדול: שופטת "אמריקן איידול" (שכנראה נמצאת בדרכה החוצה משם) מפתחת בימים אלו סדרת דרמה עבור רשת ABC Family. הסדרה תעסוק בזוג לסביות שברגע אחד מתהפך עולמן על פיו והן מוצאות את עצמן מאמצות נערה מתבגרת למשפחתן.

ג'יי לו מתאמנת על דרמה ב"אמריקן איידול"

בסדרה החדשה של ג'יי לו, אחת האימהות היא שוטרת ואילו השנייה היא גננת בגן ילדים, ויש להן ילד ביולוגי אחד וזוג תאומים, נער ונערה, מאומצים. לופז אף צפויה להופיע בתפקיד אורח בסדרה.

לופז, שתפקיד המפיקה איננו זר לה (הפיקה בעבר את התוכנית Q'viva) תפיק את התוכנית עם שותפה סיימון פילדס ואת הסדרה יכתבו פיטר פייג' ובראד ברדוויג.

המיותר: העונה ה-14 של "האח הגדול" יוצאת למתקפה נגד "בית הזכוכית"

לאחר שהמאבק התקשורתי לא צלח, צריכה כעת "האח הגדול" להשתמש בכל הטריקים שיש לה בשרוול כדי להביס את המתחרה הזהה של רשת ABC "בית הזכוכית". הרשת חשפה השבוע 12 מהמתמודדים שיכנסו לבית האח בעונה ה-14 של הסדרה, וגם טוויסט חדש בעלילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

באשר למתמודדים, לא נרשמו הפתעות מיוחדות: בין היתר תוכלו למצוא שם דוגמנית מלוס אנג'לס, אחות מטוסקלוסה, יועץ שיווק, סטודנט להנדסה וגם בעל מכון שיזוף נייד. באשר לטוויסט לעומת זאת, נראה שיש למה לחכות. יוצרי התוכנית הודיעו כי השנה ייכנסו לבית האח ארבעה מתמודדים שכבר כיכבו בעבר בעונות הקודמות של התוכנית. הארבעה יכנסו עם משימה מיוחדת שטרם נחשפה, ויתחרו על הפרס הגדול.
ויש ל"האח הגדול" סיבה לדאגה. לאחר שפתיחת העונה של "בית הזכוכית" לא הצליחה למשוך קהל צופים רב, הצליחה השבוע המתחרה לעלות ב-9% באחוזי הצפייה שלה לעומת השבוע שעבר.

הביזאר: רק באמריקה – חידון התנ"ך הופך לשעשועון

את התוכנית הבאה אתם ככל הנראה מכירים יותר בגרסתה החד-שנתית בהנחייתו של אבשלום קור: רשת GSN (Game Show Network) הודיעה השבוע על תאריך הבכורה של השעשועון החדש שלה – ""The American Bible Challenge – מעין חידון התנ"ך למבוגרים רק בגרסה עדכנית יותר.

במסגרת השעשועון יצטרכו המתמודדים לענות על שאלות רבות מתוך הברית החדשה, כשהפרס הכספי שיצברו ייתרם לארגון צדקה לבחירתם. השעשועון, שמופק על ידי יוצרי "מי רוצה להיות מיליונר?", יעלה ברשת ב-23 באוגוסט וינחה אותו ג'ף פוקסוורת'י, מנחה השעשועון "האם אתה חכם יותר מילד בכיתה ה'".

ליהוק שיחוק: אחרי הגירושים, קייטי הולמס מוצאת ג'וב חדש

אחרי הגשת בקשת הגירושין המתוקשרת, וכל השמועות הקשורות לכת הסיינטולוגיה שרצו לאחר מכן, נראה שקייטי הולמס באמת מנסה לפתוח דף חדש. הכוכבת ואייקון האופנה הצטלמה השבוע לעונת האול-סטארס של הריאליטי "פרויקט מסלול" בתפקיד של שופטת אורחת.

קייטי הולמס בהכרזת מועמדי גלובוס הזהב, 2011. Kevin Winter, GettyImages
נהדרת ומתאוששת. קייטי הולמס/GettyImages, Kevin Winter

"היא היתה נהדרת", אמר השבוע אייזיק מזרחי, אחד השופטים בתוכנית, למגזין "פיפל". העונה העשירית של התוכנית בהנחייתה של היידי קלום (גרושה טרייה נוספת) תעלה ב-19 ביולי ברשת Lifetime.

לינק לעת צרה: המתמודד השערורייתי לנשיאות משיק סדרת רשת חדשה

הרמן קיין, מי שהיה אחד המתמודדים היותר שנויים במחלוקת לראשות המפלגה הרפובליקנית, השיק סדרת רשת חדשה בה הוא ממשיך את דרכו השערורייתית ולא מנסה לסטות ממנה אף לא לרגע אחד.

קיין השיק ב-4 ביולי (באקט פטריוטי מכוון) את "Cane TV" – אתר חדש ובו סרטונים בהם נראים אנשים שונים תוקפים, בין היתר, את התנהלותם של נשיא ארה"ב ברק אובמה, מזכירת המדינה הילרי קלינטון והבמאי הדוקומנטרי מייקל מור. "הם חושבים שאנחנו מטומטמים", הצהיר קיין השבוע, "אנחנו, האנשים, באים ואנחנו רוצים את הכוח שלנו בחזרה. הפוליטיקאים בשני הצדדים כל כך מאוהבים באלטרנטיבה, או באנרגיה ירוקה שהם שכנעו את עצמם איכשהו שאנחנו לא צריכים נפט. זה טיפשי!". את הסדרה תוכלו לראות כאן.

הקטע שעשה לנו את השבוע: הצצה ראשונה לסדרת הרשת החדשה של ג'רי סיינפלד

אחרי קריירה ארוכה על המסך הקטן, החליט הקומיקאי ג'רי סיינפלד לעבור למסך הקטן-עוד-יותר. סיינפלד מככב בימים אלו בסדרת רשת חדשה בשם "Comedians In Cars Getting Coffee " בה הוא מבלה זמן מועט עם הקומיקאי הנבחר ברכב הנבחר בדרכם לקנות קפה. סוג של מונית הכסף בלי החידות. קבלו הצצה ראשונה לסדרה המטורללת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully