וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא בתל אביב" התקבל לפסטיבל לוקרנו

רוני אפרת

11.7.2012 / 14:30

סרטו של נוני גפן, בכיכובם של רומי אבולעפיה וטל פרידמן, הוא הנציג היחידי של הקולנוע הישראלי בפסטיבל היוקרתי

סרטו העלילתי הראשון של נוני גפן "לא בתל אביב", שזכה בפרס הראשון בתחרות הקולנוע העלילתי-עצמאי בפסטיבל קולנוע דרום 2012, ישתתף גם בתחרות בפסטיבל לוקרנו הבינלאומי ה-65 לקולנוע. גפן, שמאייש את תפקידי התסריטאי, הבמאי והשחקן הראשי, ומשחקים בו גם רומי אבולעפיה, יערה פלציג, טל פרידמן, ענת עצמון ורותם בר-אור.

קרן הקולנוע הישראלי השקיעה בסרט 100 אלף שקלים, בעוד את יתרת התקציב גייס המפיק איתי תמיר, שזוהי השנה השנייה ברציפות שסרט בהפקתו נכנס לתחרות של לוקרנו. לאורך השנים, זכו בפסטיבל גם נדב לפיד, בפרס השופטים בשנת 2011 עם סרטו "השוטר", ערן ריקליס בסרט הטוב ביותר בשנת 2010 על "שליחותו של הממונה על משאבי אנוש", ועמוס גיתאי שזכה בפרס על מפעל חיים.

הסרט מגולל את סיפורו של מיכה, מורה צעיר להיסטוריה, המפוטר מעבודתו בתיכון בטבעון עקב קיצוצים במערכת. עם הפיטורין מיכה מאבד את סבלנותו וחוטף את אנה (יערה פלציג) תלמידתו המצטיינת. אנה, שאין לה בית לחזור אליו, שמחה להיכנס לתוככי ליבו ומוחו של מיכה ומגלה לו את הדרך לאהוב, ויחד הם יוצאים לכבוש את מושא אהבתו של מיכה, נוני (רומי אבולעפיה) שלמדה איתו בבית הספר, והיום עובדת בפיצריה המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully