וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פדיחת ההמנון המביכה של כוכב הקאנטרי

12.7.2012 / 8:09

זמר הקאנטרי לוק בריאן קרא את מילות ההמנון האמריקאי מכף ידו והביט בשעונו בפתיחת משחק אול-סטאר במייג'ור ליג בייסבול. על דבר כזה אמריקה לא עברה בשתיקה. צפו

כוכב הקאנטרי לוק בריאן הצטרף לרשימה המפוקפקת של זמרים שכשלו בשירת ההמנון האמריקאי בשידור חי מול מיליוני צופים. בריאן זכה לשיר את ההמנון בפתיחת משחק אול-סטאר במייג'ור ליג בייסבול בקנזס סיטי. אבל במהלך ההופעה מוקדם יותר השבוע תפסו אותו המצלמות קורא את המילים שהיו כתובות על כף ידו ואף מביט בשעונו ואמריקה סערה. היו שנעלבו מהאירוע עד כדי כך שכינו את בריאן "לא פטריוטי".

לאחר שהפדיחה דווחה בהרחבה בכלי תקשורת שונים, בריאן הודה אתמול בסדרה של ציוצים בחשבון הטוויטר שלו כי אכן נעזר במילים שהיו כתובות על ידו ואף הביט בשעונו במהלך שירת ההמנון והתנצל אם פגע ברגשות הציבור. לדבריו, הוא רק ניסה לוודא שלא יתבלבל וטען כי הוא שר מעומק לבו. הוא גם הסביר כי בדק מה השעה כיוון שידע שמטוס קרב צפוי לטוס בתזמון מדויק מעל האצטדיון כחלק מהחגיגות וראה שהוא התחיל לשיר מעט באיחור.

כזכור, בינואר השנה סטיבן טיילר זייף את ההמנון האמריקאי בהופעה במשחק של ליגת הפוטבול. חמור מכך, לפני כשנה הזמרת כריסטינה אגילרה התבלבלה במילות ההמנון האמריקאי אותו ביצעה בפתיחת משחק הסופרבול, הנחשב לאירוע הטלוויזיוני הנצפה ביותר של השנה בארה"ב.

כך שבריאן בהחלט אינו הראשון וכנראה גם לא האחרון להתפדח בשירת ההמנון האמריקאי.

  • עוד באותו נושא:
  • לוק בריאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully