וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית קריסטין צ'נוות' נפצעה על הסט של "האשה הטובה"

12.7.2012 / 10:54

השחקנית נפגעה מפנס תאורה שנפל בשל משב רוח והובהלה לבית החולים במצב לא ברור. "בהתחלה חשבתי שהיא מתה", אמר גורם על הסט ל-TMZ

השחקנית קריסטין צ'נוות' נפצעה על הסט של הסדרה "האשה הטובה" בניו יורק והובהלה באמבולנס לבית החולים במצב לא ברור. הדוברת של השחקנית כמו גם מפיק התוכנית אישרו את הפרטים.

מרשת CBS שמשדרת את התוכנית נמסר כי "בזמן צילום סצנה בסדרה 'האשה הטובה' בברוקלין, משב רוח הפיל חלק מפנס תאורה שפגע בשחקנית קריסטין צ'נוות'". אתר TMZ מדווח מפי מקור על הסט כי צ'נוות' נפלה על הקרקע מעוצמת החבטה וראשה פגע באספלט. לדברי גורם אחר על הסט המצוטט בדיווח באתר, "צ'נוות' איבדה ישר את ההכרה". אותו גורם אף הוסיף "בהתחלה חשבתי שהיא מתה".

השחקנית בת ה-43 קיבלה טיפול ראשוני במקום מפרמדיק התוכנית ואז הועברה באמבולנס לבית חולים בקרבת מקום. "כולנו בסטודיו ובתוכנית חושבים על קריסטין ומאחלים לה החלמה המירה", נמסר מ-CBS.

קריסטין צ’נוות’. ספלאש TMZ.com / Splash News, splash
צ'נוות' מפונה מהסט/splash, ספלאש TMZ.com / Splash News

צ'נוות' זכתה בפרס האמי לשחקנית המשנה בקומדיה על "החיים על פי נד" ב-2009, ובפרס הטוני על תפקידה במחזה "You're a Good Man, Charlie Brown" בברודווי. היא הופיעה בתפקידים רבים נוספים בטלוויזיה, בין היתר בסדרות "הבית הלבן", "Glee", "שוות בקליבלנד" ו"בטי המכוערת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully