וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטי קומיקס חדשים של גיבורי מארוול

מארוול חשפה בקומיק-קון את הדמויות הנוספות שיזכו לסרט קומיקס, ויש גם חדשות טובות לחובבי קפטן אמריקה ות'ור

מארוול אוספת עוד קבוצת גיבורי על עבור מסך הקולנוע, אך את אלה אתם כנראה לא מכירים. לאחר ש"הנוקמים" הפך לאחד הסרטים המדוברים של השנים האחרונות, מוכנה חברת הקומיקס הגדולה לחשוף את "שלב 2" של היכרות קולנועית עם גיבורי העל שלה, ואחד השיאים שלו יגיע ב-1 באוגוסט 2014, אז יגיע לבתי הקולנוע "Guardians of the Galaxy".

מגני הגלקסיה הם קבוצת גיבורי על לא מאוד מוכרת מחוץ לעולם הקומיקס, אך ותיקה מספיק - עם הופעה ראשונה ב-1969 - כדי לא להיות אלמונית לחלוטין. הקבוצה כוללת, בין השאר, עץ ענקי מדבר, חייזר קאובוי, בן אנוש שחזר לתחיה בתור לוחם ירוק, חייזרית עם קשר מיוחד למי שהופיע בשניות האחרונות של "הנוקמים" ודביבון מדבר בשם Rocket Racoon.

הכרזה גדולה נוספת של מארוול מכנס הקומיק קון בסאן דייגו היא על "Ant-Man" - סרט חדש של אדגר רייט ("סקוט פילגרים", "Shaun of the Dead"), שגם כתב את התסריט יחד עם ג'ו קורניש ("Attack the Block"). נכון לעכשיו לא ברור מתי תתחיל הפקת הסרט ומי ישחק בתפקיד איש-הנמלה.

מעבר לכך, חשפה מארוול גם את השמות של הסרטים הבאים בסדרת ת'ור וקפטן אמריקה. אם במקרה של ת'ור, השם "Thor: The Dark World" לא אומר כלום, השם "Captain America: The Winter Soldier" גרם למחיאות כפיים סוערות כשהופיע על המסך בקומיק-קון. סיבה לכך היא שמדובר בקו עלילה מפורסם ואהוב של הקומיקס, בו באקי בארנס - הסיידקיק של קפטן אמריקה בתקופת מלחמת העולם השנייה, חוזר כמחסל סובייטי שטוף מוח עם יד ביונית ומזג לא נוח לבריות. הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-4 באפריל 2014, ואילו ת'ור 2 יגיע ב-8 בנובמבר 2013.

קומיק-קון: פסטיבל הפנטזיה הגדול בעולם יצא לדרך
קומיק-קון: שחקני "משחקי הכס" חושפים פרטים מאחורי הקלעים
קומיק-קון: הסרטים החמים של השנה הקרובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully