וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "עידן הקרח 4" ראשון, אבל במספרים פושרים

15.7.2012 / 16:01

בסוף השבוע שלפני יציאתו ההיסטרית של "עלייתו של האביר האפל", תפס הפרק הרביעי בסדרת האנימציה את הבכורה, אבל בסכומים נמוכים מקודמיו

השקט שלפני הסערה: ביום שישי הקרוב יגיע לאקרנים בארצות הברית "עלייתו של האביר האפל", וכל האולפנים השתדלו לתפוס ממנו מרחק, שהרי ברור כי הוא ירמוס את כל מתחריו, טריים יחסית ככל שיהיו.

בהתאם לזאת, רק סרט חדש אחד התגלגל לאולמות בסוף השבוע האחרון, וגם הוא עשה זאת בפרופיל נמוך יחסית. הכוונה היא ל"עידן הקרח 4", שאיש לא ציפה ממנו לגדולות. זאת, כיוון ש"מדגסקר 3" ו"אמיצה" כבר הביאו את השוק המשפחתי לרוויה, ומלכתחילה הפרק הרביעי בסדרה לא בידל את עצמו מספיק מן הקודמים, כך שקשה היה ליצור סביבו התלהבות יתרה. נוסף לכך, "קונג-פו פנדה 2" ו"מכוניות 2" כבר הוכיחו בשנה האחרונה כי בקופות אמריקה, אי אפשר להבטיח את הצלחתם של המשכוני אנימציה.

ואכן, "עידן הקרח 4" אמנם תפס את הבכורה, אבל עשה זאת עם הכנסות בגובה 46 מיליון דולר בלבד - באופן אירוני לשמו, סכום פושר למדי, וגם נמוך מן הספתח של קודמיו. עם זאת, אין לחשוש לגורלם הכלכליו של המשקיעים בו - ברחבי העולם הוא הכניס כבר כרבע מיליארד דולר והיד עוד נטויה, כך שאיש לא יתרושש פה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully