וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרגדיה של כוכב הפופ Usher הולכת ומסתבכת

16.7.2012 / 16:54

אם לא יהיה נס או ש-Usher ישקיע הון עתק מכספו, נראה כי בנו החורג ינותק ממכשירי ההחייאה שמשאירים אותו בחיים לאחר התאונה הקשה שעבר

הטרגדיה של כוכב האר אנ' בי והסול האמריקאי Usher, הולכת ומסתבכת: שבוע אחרי שנודע כי בנו החורג של הכוכב עבר תאונה והוא במצב של מוות קליני, כעת מתברר כי ייתכן שבקרוב מאוד הוא ינותק ממכשירי ההחייאה.

קייל גלובר, בן 11 בלבד, עבר תאונה קשה כשאופנוע ים התנגש בו ובחברו ופצע את שניהם אנושות. על פי הדיווחים השונים, Usher ואשתו לשעבר ואמו של גלובר, טמיקה פוסטר, שהו ימים ליד מיטתו של גלובר בבית חולים באטלנטה.

כעת מדווח אתר TMZ כי בגלל שביטוח הבריאות של גלובר עומד להסתיים יאלצו לנתק אותו ממכשירי ההחייאה, וייתכן שיעשו זאת כבר בחודש הקרוב. פוסטר, אמו של גלובר, יכולה להחזיק אותו בבית החולים כל עוד חברת הביטוח שלה משלמת את חשבונות האשפוז.

האתר מדווח עוד כי Usher, שעזר במשך מספר שנים לגדל את גלובר, תומך באשתו לשעבר בתקופה הקשה הזאת – אך לא הציע לשלם את החשבונות לבית החולים. עוד דווח כי אשתו לשעבר גם אינה רואה אפשרות כי המימון יגיע ממנו. היא מספרת למקורביה כי היא עדיין מאמינה שיש סיכוי שהילד יתאושש. פוסטר העידה על עצמה כי היא מאמינה בניסים, אך ייתכן שהנס לו היא זקוקה רגע יכול להגיע דווקא מכיוונו של בעלה לשעבר.

  • עוד באותו נושא:
  • Usher

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully