וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריסי בישראל: הדרישות של המוזיקאי הצמחוני

17.7.2012 / 12:35

לקראת הופעותו של מוריסי בישראל פורסם כי המוזיקאי אסר על הכנסת בשר למתחם ובמקום יימכר מזון צמחוני בלבד. כמו כן יש איסור מוחלט להכניס לתפריטו בננות

כמו בפעם הקודמת, גם השנה מי שיגיע להופעה של מוריסי בישראל ייאלץ לוותר על הנקניקיות החמות שבדרך כלל נמכרות באירועים כאלה. המוזיקאי הצמחוני, שגם כל חברי להקתו וצוותו הם כאלה, אסר כרגיל על הכנסת בשר למתחם ההופעה, ובמקום יימכר מזון צמחוני בלבד.

לאליל הבריטי היו גם דרישות נוספות, שפורסמו היום (שלישי) בידי נציגיו בארץ – בין השאר, אסר על הכנסתם להופעה של בקבוקי פלסטיק וזכוכית, מצלמות ומכשירי הקלטה, שמיכות, תרמילי גב, עטי לייזר וגם שלטים מכל סוג, כך מי שכבר הכין אמצעי עידוד הקורא לו לשיר את "There Is a Light", ייאלץ להשאיר אותו בבית.

אז אם לא בשר, מה מוריסי כן יאכל בארץ? בחדרו, שלבקשתו יואר בתאורה רכה ויקושט בעצים, פרחים ונרות ריחניים, ימתינו בין היתר גבינת צ'דר אורגנית, חלב סויה, פנטה תפוזים, מוזלי אורגני, שקית קטנה של אגוזי קשיו קלויים ללא מלח וכיוצא בזה. כמו כן, הוטל איסור מוחלט על הכנסת בננות לתפריטו. לאחר ההופעה, ביקש מוריסי כי יסופקו לו תפריטים של מסעדות מקומיות שונות ומגוונות המגישות מנות צמחוניות, ואז יוכל לבחור אם לסעוד את לבו באוכל הודי, בפאד תאי או בנודלס.

ההופעה, כזכור, תתקיים ביום שבת הקרוב, ה-21.7, בביתן 1 שבגני התערוכה. הדלתות ייפתחו ב-19:00 וההופעה כולה תועבר בשידור ישיר בלעדית בוואלה! החל מהשעה 21:00.

מוריסי בישראל: כל הכתבות והדיווחים

מוריסי בישראל: האם תלכו להופעה? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מוריסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully