וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פולישוק" מקבלת חיזוק מירושלים

רוני אפרת

18.7.2012 / 11:43

הרשות לפיתוח ירושלים הכריזה על 13 פרויקטים שבהם יושקעו כ-7 מיליון שקלים, בהם הסדרה הסאטירית של "קשת", פרויקטים של ניר ברגמן ושמי זרחין ועוד

המיזם לקולנוע ולטלוויזיה ברשות לפיתוח ירושלים בחר ב-13 הפרויקטים הקולנועיים והטלוויזיוניים בהם יושקעו כ-7 מיליון שקלים בשנת העבודה הנוכחית. 96 הצעות הוגשו לרשות לצורך בחינת השקעה בהם בשני מסלולים: מסלול הפקה ומסלול פיתוח.

במסלול להפקת סרטי קולנוע אושרו להשקעה 3 מיליון ו-750 אלף שקלים, אשר יחולקו בין ?תיקון? של אבישי סיון, ?סחורה פגומה? של מיכל ויניק ואיה סומך בהפקת מארק רוזנבאום, ?יונה? של ניר ברגמן על יונה וולך, ?אבניבי? של שמי זרחין ו?התאבדות? של בני פדרמן. במסלול להפקת סדרות טלוויזיה אושרו להשקעה שתי סדרות בסך של 775 אלף שקלים: האחת היא ?אוכל של עניים? של אמיר בושרי וחגי ליפשיץ בבימוי ינקול גולדווסר ובהפקת מרק רוזנבאום, וכן העונה השלישית של הסדרה ?פולישוק? של שמואל הספרי לקשת.

במסלול פיתוח תסריט לסרט עלילתי אושרה השקעה של בין 40-120 אלף שקלים בכל אחד משלושת הפרויקטים הנבחרים: ?מקולקלת? של יעל ביס, בוגרת לימודי תסריטאות בבית הספר סם שפיגל, ?בתים מבפנים? של יאיר נבו, גם הוא בוגר בית הספר, וכן ?סופיה? של ביזי גולדברג, שלמד בבית ספר לקולנוע NYU. סרטו הקודם, "הבטחות", היה מועמד לפרס האוסקר בקטגוריית הסרט הדוקומנטרי.

"אנו פועלים לסייע להפקות קולנוע וטלויזיה להתממש תוך שימוש בנופיה של ירושלים?, אומרת ענת צור, המשנה למנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים, ?והאפשרויות הרבות הגלומות בה וזאת במטרה להביא לפיתוח תעשיית הקולנוע והטלוויזיה בעיר.

?אנו מאמינים בתהליך מיון מקצועי, שקוף ויעיל?, מוסיף יורם הוניג, מנהל המיזם לקולנוע וטלויזיה ברשות לפיתוח ירושלים, ?בעבודה מאומצת של המיזם והיועצים האמנותיים, תוך פחות משלושה חודשים הוערכו כ-100 הצעות ומתוכן בחרנו את 13 ההצעות המצויינות, כולן מעלות למסך באופן רענן גיבורים ואתרים ירושלמים". המיזם השקיע מהקמתו בשנת 2008 ועד היום יותר מ-33 מיליון שקלים בהפקת 26 סרטי קולנוע, 13 סדרות טלוויזיה וארבעה פרויקטים בינלאומיים, ובפיתוח 56 פרויקטים חדשים.

  • עוד באותו נושא:
  • פולישוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully