וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרגדיה של כוכב הקולנוע הראשון של הודו

18.7.2012 / 16:09

ראג'ש חאנה, מי שנודע כסופרסטאר הראשון של בוליווד, מת בגיל 69 לאחר שמעמדו הידרדר,הוא הפך לאלכוהוליסט ומת לאחר התמודדות קצרה עם מחלה

עולם הבידור בהודו באבל: ראג'ש חאנה, מי שלמעשה היה הגיבור הראשון של בוליווד, מת היום (רביעי) בביתו במומביי והוא בן 69 בלבד. חאנה התמודד עם מחלה בזמן האחרון, שנגרמה לאחר שהזניח עצמו והידרדר לאלכוהוליזם, בעקבות נפילת מעמדו בתעשיית הקולנוע ההודי.

חאנה כיכב בכ-170 סרטים, מתוכם היה השחקן הראשי בכ-120. הוא זכה בעשרות פרסים בהודו ונחשב לשחקן הראשון שגרר בעקבותיו יחס של שחקן הוליוודי ואורח חייו התנהל בהתאם. חאנה היה אחראי בשנות ה-70 ל-15 שוברי קופות רצופים והיה לכוכב הבלתי מעורער של הז'אנר הרומנטי בבוליווד.

אלא שעליית קרנם של סרטי הפשע והאלימות בבוליווד מצאו את חאנה הרומנטיקן בעמדת נחיתות. עם השנים הוא החל להיעלם מקדמת הבמה, ובשלב מסוים הוא אף כיהן כחבר פרלמנט, בין השנים 1991-1996.

מאז הידיעה על מותו, אזרחי הודו מציפים את הרשת בהודעות אבל ותמיכה במשפחתו של חאנה, שהתאחדה בשל מחלתו של חאנה. "אני שולח את תנחומיי הכנים לבני המשפחה ואינספור המעריצים של ראג'ש", אמר ראש הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully